Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › KoukleumTour 2008 (28 December)
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 1 maand geleden door >>kruin-ritsjerd<<.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 december 2008 om 16:37 #506119
RebelBah Bah echt super koud
moest eerst 20km naar vonkje rijden
viel wel mee
toen een stuk of 30? naar vespaavantiin die tijd was ik helemaal bevroren en wou ik eigenlijk naar huis gaan.
Mijn uitlaat was ook nog laatste stuk naar avanti los geschoten 🙁Toch besloten om mee te gaan.
En was super vetik was wel de enige met problemen hele dag 🙁
(op wat lege tankjes na dan)eerst me uitlaat eronderuit
Toen viel me brommer uit (bougie vervangen deed ie het)
toen was me bougiekabel doorgebrand 🙁
En andere keer was me spatbord los geschoten en tussen frame 10km gehangen 🙁Anyway heb de tour niet helemaal afgemaakt omdat het donker werd en ik geen licht heb.
28 december 2008 om 18:56 #506120Frenklin :
Zo jongens lekker bevroren?? :lolIk werk als bezorger op de brommer en zie er echt tegenop om straks te gaan rijden, en jullie gaan een tour houden :con
Respect daarvoor haha
niet iedereen is zo gay!
Wij zijn geen watjes en hebben het niet koud:pest
Gewoon goed aankleden;)Rebel: radstyle vespaaaaaah8)
28 december 2008 om 19:11 #506121Rebel :
Bah Bah echt super koudmoest eerst 20km naar vonkje rijden
viel wel mee
toen een stuk of 30? naar vespaavantiin die tijd was ik helemaal bevroren en wou ik eigenlijk naar huis gaan.
Mijn uitlaat was ook nog laatste stuk naar avanti los geschoten 🙁Toch besloten om mee te gaan.
En was super vetik was wel de enige met problemen hele dag 🙁
(op wat lege tankjes na dan)eerst me uitlaat eronderuit
Toen viel me brommer uit (bougie vervangen deed ie het)
toen was me bougiekabel doorgebrand 🙁
En andere keer was me spatbord los geschoten en tussen frame 10km gehangen 🙁Anyway heb de tour niet helemaal afgemaakt omdat het donker werd en ik geen licht heb.
Hahahaha ik wist gewoon dat die ramp op wielen het niet zou halen.
Er is nog altijd wel wat geweest met die vespa.28 december 2008 om 21:40 #506122
>>kruin-ritsjerd<<het was een mooie maar koude tour, alleen ik had het wel eens stuk kouder verwacht

op een paar dingen na hebben we goed door kunnen rijden, en zat de tour er zo weer op:D
k heb nu al weer zin in de volgende tour
😀28 december 2008 om 21:44 #506123Hij heeft het wel gehaald hoor HELLRAISER:lol
Was weer een geslaagde Tour met een mooie opkomst van 13 Vespa’s:worshippy
Tussendoor ook nog even bij mij thuis geweest zodat ik Ewous kon dwingen op m’n Midi-Ciao te rijden, en zodat Mike m’n Poliniverzameling even kon likken:p
Na de tour hebben we nog gezellig bij tvmierlo thuis gezeten in zijn speciale feestkeet, echt goed geregeld, warme chocolademelk, koffie, koekjes, snoepjes, alles was er8)
Over een paar maanden organiseren we mischien nog een Tour, is te leuk om dat niet te doen he

Foto’s volgen!
28 december 2008 om 21:48 #506124hallo jongens ik ben net thuis het was een geslaagde toer maar niet zo koud als de WinterMutsenTour maar wel fris,
volgende rit ben ik er ook weer bij
28 december 2008 om 21:49 #506125Was inderdaad goed te doen8)
WinterMutsenTour was een stuk frisser ja:lol28 december 2008 om 22:36 #506126Het was weer een geslaagde tour 😉
, De weg heen en de tour zelf waren nog niet zo fris , maar op de terugweg was het wel koud toen ik thuiskwam waren m’n handen zowat bevroren 😛28 december 2008 om 23:32 #506127Het laatste stuk was inderdaad ”WinterMutsen” koud:lol
29 december 2008 om 07:56 #506129waren jullie nog terug geweest naar de friettent?
Ik vond de rit ook niet echt erg koud. Het laatste stuk dat het donker was misschien wel, maar daar reden we ook redelijk snel doorheen. Gelukkig reed mijn brommer op het laatste stuk wel weer wat beter. Want tot bij Vespaavanti ging hij naar mijn mening best wel sloom. Meestal rond de 40 op de gps ofzo.29 december 2008 om 10:32 #506130De brommers :
29 december 2008 om 21:31 #506135
n!ck*smooie foto, maar zijn er nog meer gemaakt?
29 december 2008 om 22:17 #506136tvmierlo: De zak hebben we op een mooi plekje achtergelaten:lol
Op het laatste reedt hij inderdad goed door, ook superzuinig!jan-willem: Mooie foto in het stilte gebied:D
n!ck*s: Er zijn zeker meer foto’s gemaakt, ook wat korte filmpjes tijdens de stops;)
Die worden als het goed is nog online gezet door ludolf
29 december 2008 om 22:22 #506137VespaAvanti :
tvmierlo: De zak hebben we op een mooi plekje achtergelaten:lol
Op het laatste reedt hij inderdad goed door, ook superzuinig!jan-willem: Mooie foto in het stilte gebied:D
n!ck*s: Er zijn zeker meer foto’s gemaakt, ook wat korte filmpjes tijdens de stops;)
Die worden als het goed is nog online gezet door ludolf
de brommer zal zoeen 1 op 40/50 lopen ipv de 1 op 70 waarin ik me vergiste he. Is nog zuinig genoeg
We zaten daar net op een stuk waar auto’s wel mogen komen, maar wat wel stiltegebied is ja.
Mijn zusje heeft ook wat foto’s, maar dat zijn er allemaal met helm op, ik zal de beste uitzoeken.31 december 2008 om 11:14 #506139mooi jongens! we wachten op meer foto’s:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.