Vespa-Ciao.NL
:: KoukleumTour 2008 (28 December)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl KoukleumTour 2008 (28 December)

• Dit onderwerp bevat 111 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 1 maand geleden door >>kruin-ritsjerd<<.
15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaohorst
    Bijdrager

Danku :thumb
      Maar is er niemand die langs Horst komt?
      Want ik denk dat ze mij niet met onze motortrailer komen brengen, daar zijn ze hier thuis te lui voor… 🙁
      Dus..

tvmierlo
      Donateur

het gele vakje is dan ons huis(dorpstraat 125)

maar dan kun je het beste naar de loods rijden door de rode pijl op het plaatje te volgen tot je bij het groen/roze stipje komt.

Als het niet duidelijk is, kun je me een pm sturen 😉

VespaAvanti
        Topic starter

Verzameltijd is nu ook bekend:thumb (zie eerste post)

jan-willem
          Bijdrager

Sow dat zijn al meer aanmeldingen als met limbotoer 😛

VespaAvanti
            Topic starter

Betere organisatoren he:p
              Nee grapje;)
              Ik sta er ook van te kijken!, wel supermooi als iedereen ook daadwerkelijk zou komen:worshippy

ArvidW
              Donateur

Ben vooral geïnteresseerd hoe laat we weer in Leende terug zijn, dit vanwege verjaardag die ik die dag ook nog heb…

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Ewous
                Bijdrager

Iedereen is gwn zo enthousiast, omdat de wintermutsentoer zo geslaagd was:P

jan-willem
                  Bijdrager

Volgensmij ook , ik heb er idd al zin in 🙂 alleen wordt het een vrij vermoeiend weekendje zaterdag eerst tochtje in de ardennen 😛 en dan op zondag tour.

Rebel

Leuk initiatief 😉

Jammer dat ik geen ciao meer heb anders was ik zeker mee gegaan.

VoNcKjE
                      Bijdrager

Rebel :
                        Leuk initiatief 😉

Jammer dat ik geen ciao meer heb anders was ik zeker mee gegaan.

daarom moet je snel ciao kopen en met mij mee gaan=)

tvmierlo
                        Donateur

ArvidW: Ik denk dat we rond 17.00 toch wel weer terug moeten kunnen zijn. Stel dat we rond 13.30 uur vertrekken, de tocht duurt 2 uur, 30 minuten voor tanken, 1 uur voor pauze’s en eventuele problemen. Ik ga vrijdag waarschijnlijk de route proberen, dan kan ik denk ik een betere schatting maken.

Maar ik denk dat VespaAvanti het beter zou kunnen schatten. Hij heeft ervaring met tourritten

Ewous: het was wel 1 van de redenen om te kijken of er hier in de buurt ook interesse voor zoeen rit zou zijn.

jan-willem: ik kijk er ook al naar uit!

Rebel: Ik zou zeggen volg VoNcKjE’s advies op!

ciaohorst
                          Bijdrager

Hey

Ik ga tog niet mee dus haal mij maar van de lijst af..
                            Met als redenen dat mijn ouders me niet willen brengen..
                            Ik niet nóg 120 km extra heen en terug ga rijden en 40 euro voor het ophalen en terugbrengen van VespaAvanti erg veel vind…
                            Maja.. Veel plezier dan maar..
                            Tenzij er nog iemand langs Horst komt bij wie ik zo mee kan rijden..
                            Horst ligt langs de A73 dus ongeveer op de route..

Gr,Erik!

n!ck*s

jammer dat ik nog geen 16 ben en nog geen vespa met kenteken heb.

hopelijk komt er volgend jaar weer een limburg/brabant tour, want wil graag een keertje mee toere

VespaAvanti
                              Topic starter

Ik denk dat we tussen 17:00 en 18:00 uur wel terug moeten zijn:thumb
                                Arvid, ga dus lekker mee:D

ciaohorst: Oke jammer, ik haal je van de lijst
                                Dat zijn de kosten die ik ook zou maken dus ja, was een aanbod he;)

Rebel: Ik weet dat je inmiddels een Ciao hebt, maken dat blok en lekker meegaan:thumb
                                Ik zet je alvast op de lijst:D

tvmierlo
                                Donateur

hallo iedereen,

Ik heb toenet de tocht gereden, ik deed dit in 2 uur en 20 min. Ik zal de troute nog een klein beetje aanpassen omdat de route op dit moment over een slecht zandpad gaat. Er is nog wel 1 ander zandpad, maar dit ligt er niet zo slecht bij. Ook heb ik 1 ander zandpad ontweken.

edit:

ik heb het deel van Nederweert naar Sterksel naar Leende aangepast. Dit omdat ik een paar km om naar Someren-eind moest rijden en omdat de weg tussen Someren-eind en Sterksel een en al modder in het bos was. De route die ik nu heb gemaakt lijkt me een stuk beter qua modder. De route is nu wat korter(ongeveer 4km) maar je moet je bedenken dat ik 68km heb gereden, dus 8 meer dan verwacht.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.