Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › KoukleumTour 2008 (28 December)
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 1 maand geleden door >>kruin-ritsjerd<<.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 december 2008 om 18:00 #505978
VespaAvanti :
G-no / TimoO_: De echte VespaFreaks komen gewoon, wij reden gister ook 250 km om ongeveer 70 km door de kou te rijden met de Ciao’s:D Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, niet iedereen is zo gek als wij:pnja het is me niet alleen de kou maar ik heb nu net m’n evo geinstaleert onder m’n brommer. dat betekend geen licht (nog niet eens zo’n probleem), veel benzine en kans op een boete. voor G-no geld ongeveer hetzelfde.
15 december 2008 om 18:08 #505979Jullie zijn niet de enigste, ik kom zovizo ook niet…
In de zomer maar weer !
15 december 2008 om 20:59 #505980Ewous :
Mike en ik zullen het er nog wel ff over hebben v d week maar opzich lijkt het me ook wel leuk jah.
Alleen dan doe ik wel andere schoenen aan en een dikkere broek ofzo:Phee stelletje lam swansen weg gaan zonder mij ik dacht het niet als julie gaan rij ik ook zeker mee:D
15 december 2008 om 21:01 #505981
sjaak trekhaakhaha de geinteresseerde mense schieten als paddestoelen uit de grond ,had ik eig niet verwacht, supervet:)
15 december 2008 om 21:06 #505982SORRY VRIEND!!!!!!
dan moeten we wel met t busje;)
15 december 2008 om 21:09 #505983dat kan wel kun je lekker mike klem zetten
15 december 2008 om 21:21 #505984Mooi zo Batty, en Kim ook nog mee met de Citta:D
Ik zet jullie allebij op de lijst erbij;), jullie kunnen er altijd nog af.TimoO_: Boete’s zul je niet zo snel krijgen, hier in de buurt en op de route kom je echt NOOIT politie tegen, zeker niet tussen kerst en nieuw, dan hebben ze vakantie of hebben ze het veel te druk met illegale vuurwerkafstekers:p
En er komen waarschijnlijk nog een paar bij, VoNcKjE weet een hele bups die mischien wel mee willen, allemaal zonder verzekering en/of geen 16 dus het boeit allemaal niet zoveel:Dsjaak trekhaak, idd had ik ook niet veracht, dikke VCT Winter Editie:haha
15 december 2008 om 21:28 #505985Ik rij miss ok wel een stukje mee met een maat van me.. Frame zit nu bijna in de lak dus ik kan zowiezo zonder kappen mee gaan rijden;) Miss een ideetje om de route iets te verlengen en langs eindhoven af te laten lopen?:p Weet niet of ik de hele route mee zal rijden. En ik weet niet hoe mijn 80cc rijdt en als het k*t is gaat miss mijn 70cc blokje er nog ff op voordat ik hem verkoop;)
15 december 2008 om 22:04 #505986zou ik van iemand voor deze tour uitlaatje kunnen lenen voor 50cctje???
als het kan ga ik mee!!!15 december 2008 om 22:46 #505987vespa liessel :
zou ik van iemand voor deze tour uitlaatje kunnen lenen voor 50cctje???
als het kan ga ik mee!!!kwil je wel in city power ofso mee neme?:D
ma die hep je zelf al zie ik:con
duz was het probleem?
met std blokje en city power haal je de 50 wel hoor=)16 december 2008 om 09:57 #505988Redbull citta: Zeker meerijden, is superleuk

De route nog meer verlengen gaat niet gebeuren, 60 km is al lang zat, de WintermutsenTour zou ook zo’n 110 km lang worden, is uiteindelijk ook 60/70 geworden.
Kom gewoon naar Leende en rijdt mee
Ik zet jou en die maat er op de lijst bij, afvallen kan nog, de lijst is nog niet definitief zoals bekend;)vespa liessel: Oke, mooi dat je mee wilt, ik zet je op de lijst

Zo te zien loopt je vespa al 55, is al hard zat hoor;)16 december 2008 om 12:17 #505989Ik zou mee gaan als mijn brommer het deed, maar heb geen flauw idee wat er mis is, kom uit valkenswaard, vlakbij leende 😉
16 december 2008 om 16:05 #505990Hey
Ik ga ook mee denk ik maar ik zoek dan nog vervoer vanuit Horst (Noord-Limburg) als ik met iemand mee zou kunnen rijden of als iemand me daar op zou kunnen komen pikken ga ik zeker mee !! 😉
Kan iemand iets laten weten dan??Gr,Erik!
16 december 2008 om 16:15 #505991Die maat van me is ook op het forum aangemeld. Gebruikersnaam NvdV..
16 december 2008 om 16:39 #505992ivanovanzon: Ik heb je op de lijst gezet, mocht je je brommer dan toch goed en betrouwbaar lopend hebben voor die tijd dan kun je alsnog mee;)
Pak dat gereedschap uit de kist en begin te sleutelen zou ik zeggen
ciaohorst: Mooi dat je mee wilt, ik heb je op de lijst bijgeschreven8), afhaken kan nog, de lijst is nog niet definitief zoals bekend.
Mischien kan ik wel wat regelen, zo ja dan stuur ik wel een PM:DRedbull citta: Oke, ik heb z’n naam veranderd;)
VOOR IEDEREEN,
De datum is nu definitief, en is dus zoals verwacht de 28e geworden
Het adres van Tim waar de start en eindplek van de Tour is staat er nu ook bij. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.