Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › koud en warm trekken
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door adff.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 september 2009 om 12:26 #210019
hey daar ben ik weer met mijn zo veelste vraag !
ik had eerst sproeier 61 in me ciao met setup hiernaast maar dan verzoop hij bij het wegtrekken
nu heb ik 56 en die is een stuk beter als hij koud ie trekt ie best flink (naar mijn mening nog niet hard genoeg :P) maar als hij warm word zakt hij steeds meer in en dan hoor je ook een ander geluid een wat dieper bwoap… en duurt het langer voor de boost komt…nog steeds te grote sproeier ?
oja ik heb van die kapbevestigings dingen gekocht bij jmpb… 3 lange 3 korte maar ze passen allemaal niet ! ik heb zo’n kruisje in me frame en die bout dingen zijn veels te dik ! dus heb er een paar pas geveild en nu nog passen ze bij lange na niet (qua lengte) heeft iemand enig idee hoe ik me zeikappen kan vast zetten
gr just
26 september 2009 om 15:30 #228823je sproeier moet goed zijn. als je een groter filter hebt tenminste.anders is ie nogwel te groot!
Mike26 september 2009 om 16:07 #228825ja heb wel ”power filter” maar het is nogal irritant als je word ingehaald door fietsers… en je kan gaan bij steppen om beetje op gang te komen
26 september 2009 om 20:27 #228828Is je cilinder niet gewoon ram versleten?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno26 september 2009 om 20:31 #228829Mijn blokje doet dit ook, koud trek hij beter dan warm. Slotspeling was vrij ruim, zou dat er echt mee te maken kunnen hebben?
26 september 2009 om 23:33 #228830of is de sproeier nogsteeds te groot??
27 september 2009 om 10:53 #228832noujah ik zet er wel een snornaaf in en poelie 80 en dan nog een DR65
maar nu me kappen nog iemand enig idee ik dacht zelf kleine gaatjes boren en dan met een m4bout met een ring en dan 6 aan iedere kant
27 september 2009 om 11:00 #228834Hoe ziet je bougie eruit dan? Warm trekt hij helaas altijd slechter, maar je zou niet door fietsers ingehaald moeten worden.
Cilinder zag er goed uit, contactpunten staan goed open als het goed is…Draai je cilindertapeinden nog even (lichtjes) aan met een dop of pijpsleutel 11.
Carb zit goed vast, loopt mooi stationair?
Ik zou groene trekveertjes in je koppeling monteren, dan zit hij sneller over zn dip heen, maar hij zou eigenlijk best leuk moeten trekken zo.
De kapschroeven passen niet omdat je een oldtimer hebt.
27 september 2009 om 14:02 #228838me cilindertap einde aan draaien waar ? is dat me cilinderkop ofzo ?
groenen trekveren heb ik al en hij loopt keurig stationer !
maar ik ZIE hem uit me vliegwiel vonken omdat er een klein gleufje zit in het carter (stukje afgebroken) en daar als ik gas geef zie ik zeg maar zo’n blauwe gloed komen van electriciteit
gr. just
27 september 2009 om 15:29 #228847Bartusman :
Mijn blokje doet dit ook, koud trek hij beter dan warm. Slotspeling was vrij ruim, zou dat er echt mee te maken kunnen hebben?Volgens mij heb ik precies hetzelfde, denk dat ik deze week maar eens nieuwe veertjes ga bestellen dan. Alhoewel de zuiger nog niet zwart ziet aan de zijkant. Bougie heeft een prima kleurtje en inlaat lekt ook niet.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.