:: Koppeling segmentballetjes
-
K_evinTopic starter
Hi All,
Zit met het volgende probleem.. pas weer nieuwe koppelingsegmentjes besteld bij JMBP aangezien mijn balletjes er alle 3 uit waren.
Inmiddels rijd ik zo’n maandje met deze segmentjes en is er alweer een balletje los!
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
Koppeling was goed strak aangedraaid, wel heb ik mijn startsegment veertjes eruit.
RizlaDonateur
Draai je de koppeling niet veel te strak aan. Of is je koppelingsplaat niet perfect meer. Want ik heb dit eigenlijk maar 1 keer meegemaakt toen had ik de koppeling veel te strak. aangedraaid
De koppeling te strak aandraaien kan het niet aan liggen, die moet juist goed strak.
Ik denk dat het aan het plaatje ligt wat je net voor de moer op de koppeling zet met monteren, die moet de balletjes geleiden namelijk, dat lukt natuurlijk niet goed met deukjes of wat dan ook in de plaat waardoor je balletjes kan verliezen.
@Avanti
Das ook de reden, want mijn plaatje is wat ruim (valt ver naar buiten) en ik verlies die kogeltjes altijd.
Maar ik vind het wel beter want zijn de schoenen meteen weer wat lichter:lol
K_evinTopic starter
Plaatje ziet er goed uit.. wanneer ik alles erop heb zitten blijven de balletjes ook wel zitten.
Maargoed lijkt me toch niet dat dit zo snel los hoort te gaan.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.