:: Koppeling probleem na nieuwe trekveertjes.
-

Geert (H) Ciao
Ik heb net nieuwe trekveertjes gemonteerd en vervolgens de koppeling weer in elkaar gezet en weer gemonteerd. Nu heb ik een probleem. De segmenten zaten precies als in de how-to over trekveertjes vervangen maar toen paste de ronde koppelings plaat niet goed meer, ik heb toen hem er wel opgezet en alles vastgedraaid maar me koppeling grijpt nu niet aan en me vliegwiel draait ook niet. Vliegwiel spie lijkt me ook niet kapot want daar heb ik niet mee gekloot:)
wat voor trekveertjes heb je? jij moet denk ik de groene hebben. ik denk dat je trekveertjes te strak zijn en daarom niet aangrijpen.

Geert (H) Ciao
Ik heb er de grijze inzitten, die zijn nog iets zwakker dan de groene. Dus dat is het ook niet, en het zou voor stationair toerental niet uit hoeven maken
grijze zijn niet sterker hoor?
grijs-groen-blauw

Geert (H) Ciao
Dat zeg ik:P Ik heb er grijze inzitten, en als ik groene nodig heb kan ik dus nooit te strakke veren hebben
als je die startveertjes er nog in hebt zitten, zou je die eruit kunnen halen. dan slaat hij eerder aan.

Geert (H) Ciao
Startveertjes zitten er ook niet in:P hij loopt trouwens heel erg zwaar als ik met deco in hem probeer aan te lopen
je hebt de ring die achter de koppeling komt verkeerd om zitten, of er helemaal niet zitten.
gr tom

Geert (H) Ciao
Dat was het ook niet:) Hmmm misschien was het toch die zuigerstop die er nog inzat:O Bij deze mijn domste sleutelfout:P Deed alles goed behalve 1 klein dingetje:P
Whahahahhahaaaa, hoe ging de bougiedop erop? 😀
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.