Vespa-Ciao.NL
:: koppeling probleem.

Home Forums Techniek Problemen oplossen koppeling probleem.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa-si-owner
    Topic starter

hallo,

mijn koppelingsegmenthouder was kapot er zat namelijk te veel speling tussen de plaat en de krukas. dus ik heb een nieuwe gekocht. deze er vanmiddag even op gehouden maar ik kan hem nog steeds 10 á 15 graden draaien ten opzichte van de krukas. ik zie verder niks aan mijn krukas en kan moet niet voorstellen dat de kapot zou gaan. zoon krukas is van keihard staal en zoon plaat houder is maar aluminium. hoe kan dit? zou mijn krukas toch stuk zijn?

pepko
      Donateur

het is altijd zo dat er wat speling op zit. je zou even de platte kant van je krukas kunnen checken of die nog vlak is 😉

vespa-si-owner
        Topic starter

ja die is vlak. ookl niks raars aan te zien ofzo. maar dat ik hem dat 10 – 15 graden kan draaien is nogrmaal? is me nog nooit opgevallen eigelijk.

pepko
          Donateur

ik heb het ook altijd al gehad, en er er nooit problemen door ondervonden. ’t zal dus wel kloppen 😉

vespa-si-owner
            Topic starter

Mooi zo! Kan ik weer verder. Was alweer bang dat er andere krukas in moest en daar had ik geen zin in haha.
              ______
              close.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.