Vespa-Ciao.NL
:: Koppeling past niet in koppelings huis…

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Koppeling past niet in koppelings huis…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjors210
    Topic starter

Beste forumleden,

Na grondig onderzoek op dit forum had ik besloten om zijn koppelingsveertje te vervangen en polini groene te plaatsen ipv orginele. Nu stuit ik op het probleem dat de segmentjes met geen mogelijkheid een mooi rondje vormen en hij niet meer in het koppelingshuis past…Ik heb al de bijgeleverde metaalkleurige veertjes geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen…Weet iemand waar nu het probleem zit en hoe ik het op kan lossen..?15919605085551955363625111900187

Martino
      Moderator

Allereerst valt mij op dat deze kleur groen anders is dan ik gewend ben. Weet je zeker dat je een goed setje Polini veertjes hebt aangeschaft?

De reden dat je segmenthouder nu niet meer past komt doordat je segmenten nog niet in de juiste positie zitten.
        Ze steken alleen iets uit en je zal kunnen proberen de segmenten er soort van in te proppen. Het ronde afdekplaatje zorgt er dan met monteren wel voor dat de segmenten goed komen te zitten.

Robster
        Bijdrager
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.