Vespa-Ciao.NL
:: Koppeling pakt op stationair?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Koppeling pakt op stationair?

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

eendeke
    Topic starter

Dag allemaal,
      Gisteren bij Jos mijn ciao weer opgehaald. Hij heeft van alles gedaan en vervangen. Blok was een warmloper bleek..

Nu ben ik net weer stil komen te staan. Kon nog net appen met Jos (mijn telefoon is nu ook vastgelopen….) en hij vroeg of ik nog wel kon rijden met choke ingedrukt…. Zo gelukkig, na eerst 10 minuten gefietst te hebben, is dat gelukt. Met choke ingedrukt houden blijft ie wel lopen en lijkt redelijk te rijden dan. Doe ik dat niet dan loopt ie niet, alleen nog wel stationair…. behalve als ik gas geef, dan valt ie uit….

Wat is dit nu weer. Ik ben niet zo blij….

SpeedyVespa
      Donateur

Je kan inderdaad even je sproeier doorblazen, kan nooit geen kwaad, en mischien een nieuw bougietje proberen als deze er nog niet inzit?
        Geduld is een schone zaak, ooit zal die goed lopen:thumb

Wilk1985
        Moderator

Dat is wel het meest aannemelijke ja dat je sproeier verstopt zit, als hij op de choke nog wel goed rijdt zou dat betekenen dat hij te weinig benzine krijgt..

Verder kan het ook niet veel zijn want het blokje is verder weer helemaal top fit. App me morgen even als het morgen nog steeds niet loopt nadat je de sproeier heb schoongeblazen!

eendeke
          Topic starter

Dag allemaal,

Wilk/Jos heeft mij ontzettend goed geholpen weer. Dat ie gek deed was idd een sproeier die vervuild was. In het bakje zat ook vuil. Allemaal schoongemaakt en toen reed ie weer.

Ben nu, met app-hulp van Jos nog aan het rommelen met de sproeier en gaasjes in luchtfilter. Maar dat nog even buiten beschouwing….

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.