Haha het eerste wat ze vragen bij de computer helpdesk zit de stekker erin dus wat is een stomme vraag.
Ik heb kleine handeltje gebruikt maar wat is de ideale start volgorde?
Oh, nooit geweten, Ik heb hem altijd gestart zonder de decompressieklep open te zetten, want gaat het brandstofmengsel er niet vandoor dan? hoe moet hij anders starten dan?
Oké, prima, dankjewel, maar wat moet ik dan met de benzinekraan en de carburateur, daar zit namelijk ook een soort choke op, in welke gevallen moet ik de “knoppen” op welke standen zetten? En kun jij misschien ook eens kijken naar die startschoentjes van mij? ik heb op de vorige pagina een foto geplaatst en ik zie dat mijn startschoentjes aanzienlijk minder frictiemateriaal hebben dan de andere op de andere twee foto’s.
Oh, ja, haha, maar natuurlijk, bedankt voor de correctie…! Ik dacht dat naar beneden gesloten was, dan heb ik hem dus elke keer al op Reserve staan, ik dacht dat dat gewoon lopen was en dat C voor koudstart was… oeps!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.