:: koppeling neemt altijd mee
-
hallo,
mijn koppeling pakt altijd zelfs zonder het compressiekabeltje
in te dieuwen
gevolg hiervan:als hij start valt hij weer gelijk uit
ieemand een oplossing?
bedankt;)
JavadDonateur
Als je koppeling gelijk wil aangrijpen betekend dat dat hij ook gelijk weg wil rijden klopt dat?
En het is niet zo dat als je de decompressiekabel inknijpt dat de koppeling dan alleen aangrijpt, dus je vraag klopt niet helemaal.
mischien iets verkeerd met de startsegmenten.
je kunt eventueel gewoon een hele nieuwe koppeling erop doen dan is het probleem zowiezo weg.
ik heb nog wel een paar hele complete koppelingen liggen. en ik doe ze voor niet veel geld weg.
pm me maar
ja dat klopt hij rijd gelijk weg mischien een oplossing hiervoor?
Koppeling al uit elkaar gehaald? Alles goed schoon gemaakt?
Gecontroleerd of alle trekveertjes netjes op hun plek zitten?
alles klopt maar als ik loop een mmeter of 2 neemt hij het vliegwiel mee zonder dat ik het decompressiekabeltje indruk
dus hij rijd gelijk weg?
staat hij dan niet gewoon veel te stationair?
dat hij rond gaat is normaal , daar heb je geen decompressie hendel voor nodig.
succes verder
start sigmenten niet verkeert om?
had et vandaag iig ook,
of ze staan goed, en geef een voll gass en rem eens meteen, in de sneeuw gaat dat handig. had ik ook al vandaag gehad. en toen deed hij weer gewoon normaal.
groete
JavadDonateur
Misschien blijven je segmenten tegen de zijkant van je koppeling zitten, dat had ik ook, dan klappen ze niet meer terug als hij strak aangedraaid is.
Een oplossing daarvoor is een dun ringetje om je krukas, tussen de segmenten en het ronde plaatje doen.
Dan hebben de balletjes in je segmenten iets meer ruimte. Het kan namelijk dat die wat stroef gaan.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.