Vespa-Ciao.NL
:: koppeling loshalen

Home Forums Algemeen Oude topics koppeling loshalen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Topic starter

Hallo, k moet de koppeling van de citta afhebben. Ze zit zo vast als de tering. Maar hij is dus niet los te krijgen:S K heb hem ingespoten weer geprobeerd maar niks. Iemand andere ideeen om hem los te krijgen? geen zin om dadelijk het vliegwiel te mollen met die schroevendraaier of de krukas scheef te maken ofzo… De bout krijg ik dus niet los

Jacky

Ties
      Bijdrager

blokkeer het vliegwiel met een schroevendraaier, als het goed is trekt de schroevendraaier zich dan zelf al vast tussen frame en vliegwiel, en krijg je de koppeling zo los…

heb ut dus verkeerd begrepen…nouja, dan zal je krukas wel beetje vernaaid zijn. hebk ook welles gehad…
        hadk ff wat kruipolie derin gespoten, en gleed ut er redelijk makelijk eraf! Daarna krukas beetje bijgeschuurd, en goed ontvet

Jacky
        Topic starter

Ties :
          blokkeer het vliegwiel met een schroevendraaier, als het goed is trekt de schroevendraaier zich dan zelf al vast tussen frame en vliegwiel, en krijg je de koppeling zo los…

heb ut dus verkeerd begrepen…nouja, dan zal je krukas wel beetje vernaaid zijn. hebk ook welles gehad…
          hadk ff wat kruipolie derin gespoten, en gleed ut er redelijk makelijk eraf! Daarna krukas beetje bijgeschuurd, en goed ontvet

Nee die thomas had me in de war gebracht:P ik bedoel ook de bout. maar die zit heel vast

Jacky
          Topic starter

de sleutel buigde zelf al maar niet los:S

Jacky
            Topic starter

mja koppeling is los mja die schroef vd cp zit ook zo vast dus krijg k ook niet los. Ik verkoop hem zo voor 100 euro ben ik ervan af. en dan NOOOIT meer en citta sorry. Ze zien er tof uit ma als je de carb eraf haalt ga je huilen en als je het systeem met de gasschuif ziet blijf je huilen:|:P

November Rain
              Bijdrager

Damnit waar ligt obbicht?? Een citta he.. ik ken mss wel iemand

Jacky
                Topic starter

limburg bij born, dichtbij sittard

Jacky
                  Topic starter

maareh die schroef vd cp gaat die rechtsom of linksom los?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.