Vespa-Ciao.NL
:: koppeling

Home Forums Techniek Problemen oplossen koppeling

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Randy
    Topic starter

de koppeling mag toch niet tegen het frame aandraaien he,, want hij slijpt nu een heel stuk gewoon uit me frame ,, en daardoor is het volgens mij ook dat die niet fatsoendelijk aan te duwen is,,
      zou dat kunnen kloppen??

A¢iD

zelfs al ie licht tegen aanschuurt zou ie aan moeten gaan. Mja dat ie er Überhaupt tegen komt is niet goed…

Jeroen
        Bijdrager

heb je wel de ring met opstaande rand tussen het vliegwiel en de koppeling?
          deze zorgt namelijk voor de afstand.

edit: deze dus:

A¢iD

Jeroen :
            heb je wel de ring met opstaande rand tussen het vliegwiel en de koppeling?
            deze zorgt namelijk voor de afstand.

edit: deze dus:

Ja die heeft ie ertussen, de v-snaar zit niet te strak, koppeling en vliegwiel draaien gewoon en de zuiger gaat ook op en neer in cilinder. Zijn spie en vliegwiel zijn ook nog in orde.

KennyVespa
            Bijdrager

lijkt me dan zwaar onmogelijk dat die tegen het frame aankomt als die ring ertussen zit, zit hij wel met de opstaande rand richting de koppeling, en anders heb je een zwaar verneukt frame, want toen ik nog poelie reed hat ik super veel afstand tussen de koppeling en het frame

eddi
              Bijdrager

:!als die ring verkeerd om er op ligt kan ie wel aanlopen want hij trekt dan de opstaande rand het vliegwiel in..:o (de schroefdraad kapot waar een eventuele trekker in zou moeten) dan zit die ring ook meteen muurvast;)

edit; opstaande rand naar buiten dus…:thumb

Randy
                Topic starter

dat probleem met schuren is opgelost,, maar hij start nu nog steeds niet,,
                  bougie vonkt gewoon,, alles goed afgesteld,, maar hoeveel ik ook ren hij start niet,,
                  wie kan mij helpen??

bobbie88
                  Bijdrager

-Carburateur schoonmaken,
                    -Benzine checken,
                    -Kijken of het benzine wel doorloopt je carburateur in(bij sommige Ciaotjes zuigt hij op een of andere manier vacuum waardoor er geen benzine meer uit het benzine slangetje komt)
                    -Nieuwe Bougie prober

reiniero
                    Bijdrager

is je bougie nat?

Randy
                      Topic starter

ik heb de carb schoongemaakt,
                        bougie is net nieuw
                        zit benzine in tank,, wel wat weinig,, kan het daar aan liggen?
                        en de benzine loopt gewoon van tank naar carb toe

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.