:: knal plus vuur uit de uitlaat ?
-
jongens ik heb een probleem,
ik heb gisteren nieuwe kop en voet pakking gemonteerd plus de caberatuur schoon gemaakt.
ik weer blij ik start hem, trekt wat slomer en kwam ineens bij me top dikke knallen plus soms vuur uit me cittypower
ik zou echt niet weten wat het is
Valse lucht waarschijnlijk, ren maar eens een stuk als je de decompressiehandel in hebt, krijg je hetzelfde effect.
dat kan dan moeilijk bij mijn voetpakking en kop pakking zijn want daar zit vloeibare pakking exstra tussen
Dan kan hij nog steeds valse lucht trekken hoe goed je denk dat je het ook dicht gemaakt hebt.
Ik had hetzelfde probleem, later bleek dat mijn kop krom was :s
Heb je de boutjes 1 voor 1 aan gedraaid? dus niet 1 eerst helemaal vast en daarna de andere 2?
Of, het is valse lucht bij de carburateur.
barryDonateur
Of je zit met een ontstekingsprobleem.
eey lennart, ik denk dat je ff moet kijken of je cilinderkop nog goed is. en ff nieuwe tapeinden haalen.
omdat je ja tegen mij had gezecht dat je kop gewoon naar vooren was geknald en je tapeinden daardoor ook kapot waaren.
als je kop kapot is kan je bij mij wel 1tje haalen voor een vijfje;) en tapeinden kosten nieuw 3.50
hey, ik had ook plof problemen, net ff het rubbertje of iets dergelijk waarmee je je carb aan je carter zet ergoed ingeschoven en loopt nu weer als een zonnetje (H)
ik zal ff alles nog een keer weer bijlangs gaan maar indd ik haal morgen nieuwe tap einden want ik heb er nu net ook 1 gewoon in 2en gedraaid :S
iemand anders nog ideen ?
ritzeBijdrager
valse lucht waarschijnlijk, heb ik met mn punte blok ook gehad—> carb. zat niet helemaal op het carter en dus ook knallen ect. heel raar deed hij ook alleen op volgas
Haal ook even de aanslag uit je Uitlaat, gewoon wat wasbenzine o.i.d erin en aansteken.
Let wel goed op voor steekvlammen ofzo 😛
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.