:: km teller doet het niet.
-
lampenkap :
Mijn teller doet het trouwens ook al tijden niet meer, is al uit 1986 xD. Maar wat gaat er nou eerder stuk? de aandrijver of de kabel? Want de kabel wil ik wel vervangen maar de aandrijver niet 😛 Hoe kan je eigenlijk zien of de aandrijver kapot is?
Edit:
weet trouwens wel bijna zeker dat de kabel kapot is, want daar zitten geen stokjes meer aan 😛
Ja kan zien of de aandrijver kapot is door de kabel eraf te halen het voorwiel optillen en rond draaien dan draait normaal het pinnetje van de aandrijver als dit niet zo is heb je kans dat het kapot is. en meestal is het de kabel ja die kapot gaat.
InViXTopic starter
hey,
ik ben nu bezig met de kabel eraf te halen, maar ik krijg hem niet los :bloos
de vering om de kabel is al net geknapt, maar ik blijf nu maar draaien en trekken..

Edit:
de kabel is nu ook stuk.. 😛
ik had hem eerst boven bij de lamp losgemaakt en toen aan het wiel gedraaid. hij deed niets..
dus ik dacht dat de kabel kapot zou zijn. maar nu ik hem uit zijn zwarte huls gehaald heb, is die intakt..
nu ik hem gemold heb, heb ik er natuurlijk niets meer aan, maarja 😛
ik heb nog wat kabel uitsteken waar het pennetje hoort te zitten, maar ik zie geen pennetje:S
foto:

help?:(
deze kabel moet je eruit draaien, linksom of rechtsom weet ik ff niet, moet je kijken:P
gewoon tang erop en draaien;)
nijptang pakken en trekken O.o?
niet gewoon trekken, de kabel zit erin gedraaid, gewoon het idee van een schroefdraad
en stel je krijgt geen stukje draad te pakken probeer dan een stukje omhoog te wippen van die draad door middel van een kleine schroevendraaier of een stevige naald.
InViXTopic starter
thx, maar dan heb ik de kabel uit dat “gouden” ding.
het klopt dus dat ik geen aandrijf pennetje meer heb? of zie die erin verstopt? =$
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.