Vespa-Ciao.NL
:: Kleurcombo

Home Forums Techniek Framedelen Kleurcombo

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Topic starter

Jah aan zo iets was ik ook al aan het denken.

als je zo iets zou kunnen maken op phtoshop dan kan ik dit proberen na te maken. dus de tank vanboven groen en vanonder zwart.
      Je zei om vanachter zwart te spuiten, maar waar zou ik de grens dan leggen tussen het zwart en groen op het frame?

ciaoracer
      Topic starter

Welke kleur zou ik het voorspatbord geven van dat groen gelijk op de foto?
        Ik ga dan misschien eens morgen mijn spatbord schuren en primen en dan ga ik mij een spuitbus motip halen. Welke naam zou er dan op die motip spuitbus staan of moet ik dit zelf even uitzoeken?

Baz
        Bijdrager

Met spuit bussen heb ik geen ervaring dus dat zou ik niet weten ,maar dit ff snel gefotosjopt

Maar zorg ervoor dat je niet teveel zwart doet hoe basis kleur zoveel 1 kleur en de handvatten wielen dan zwart.

ciaoracer
          Topic starter

Op de kap vanachter zit er een witte lijn tussen het zwart en groen is dit de bedoeling?
            Dus de tank moet vanonder nog altijd zwart niet?

Eigenlijk vind ik dat er een beetje te weinig zwart is vind je niet?

Hoe krijg je trouwens je banden zo zwart die van mij zijn meer grijzig.

Baz
            Bijdrager

Vond de witte streep wat mooier geeft meer diepte maar uiteraard ook meer werk.Kijk maar is naar american chopper bij een overgang van kleur op eenzelfde onderdeel vaak wittelijnen of schaduw.

ciaoracer
              Topic starter

Zou je via photoshop aub die groene kleur eens willen veranderen naar de groene kleur van die ninja dan kan ik eens kijken wat ik het mooiste vind?

Ik zat misschien ook nog te denken om het achterspatbord zwart te maken en het rekje ook.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.