Vespa-Ciao.NL
:: Kleur Frame + rest

Home Forums Techniek Framedelen Kleur Frame + rest

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

zou het niet erop wagen vooral niet bij je balhoofdnummer zou gewoon effe afplakken en dan spuiten (dit doe ik altijd)

Edjuh
      Bijdrager

Bij mij was het goedkeuringsnr.(balhoofd) niet meer zichtbaar, schuren had geen zin, afbijt er op smeren wel, maar dan zit je met een lelijke vlek. Je kan het dus beter afplakken denk ik.

Bamiblik
        Bijdrager

OK thnx, ik plak hem wel ff af!

Ties
          Bijdrager

ik had destijds wat isolatie tape erop geplakt…
            gewoon allemaal meegespoten…
            je kan het er dus opzich gewoon hele tijd op laten zitten, totdat iemand ernaar vraagt…
            dan zie je der helemaal niets van!!

Bounty
            Bijdrager

Ik hep de mijne yamaha blauw gespoten met oranje wielen ziet er best bruut uit en als die oowk nog een beetje snel kun je leuwk showen !! :D:D ik weet aleen niet hoe je een fotow toevoegt ander kon ik ’t wel laten zien

timoO

als jullie ff vertelle hoe je n foto toe kan voege .. ik heb mn frame beetje donkerachtig groen gespoten met zwarte strepen en de kappen ook zwart dan drop ik ff foto.. dit frame verkoop ik nu ik heb een ander frame.. wat zal vetter voor dat frame zijn, zwart frame en rode kappen of rood frame en zwarte kappen?

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.