Home › Forums › Techniek › Framedelen › Kleur Frame + rest
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 7 maanden geleden door timoO.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 april 2005 om 19:06 #161315
hallo mensen ik ben weer in het bezit van een vespa ciao. dit x een PX. slaat op het zadel systeem. Iemand ideeen voor leuke kleurstelling??
zie foto’s
greetzz stevo
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TC6ZMHWU
29 april 2005 om 19:53 #162651metallic groen frame ofzo, of blauw (lichtblauw of richting paars)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel29 april 2005 om 20:00 #162652maakt er een vespa-ciao.tk vespa van;)
29 april 2005 om 20:01 #162653Koplamp, zadelsteun, zijkappen, achterlichthuis, voetenplank, matzwart.
Velgen, ster uiteraard, òòk matzwart.
Stuurschuimpie op ’t stuur, klaar!
Als je ’t goed wil aanpakken, alles wat ik hierboven zei, maar dan met Kawasakigroen frame & vork etc.
Verkoopt ie zéker goode! 😉
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!1 mei 2005 om 09:20 #162654oke thx van de tips allemaal.
hoe kan ik het beste die platic kappen gaan bewerken?
gr. Ivo1 mei 2005 om 09:26 #162655Kappen lichtjes glad opschuren. Met niet te grof schuurpapier en zeker niet met een schuurmachine!!! Dan goed ontvetten en met een kunststofprimer bewerken (deze zijn doorzichtig). 2 goeie lagen is al goed. Dan kun je gewoon je kleur erop spuiten en met blanke lak afwerken.
1 mei 2005 om 09:47 #162656oke prima want ik ging laatste een stuk schuren en toen gaf het krassen, das niet de bedoeling dus zo fijn mogelijk papier welke korrel is dat ongeveer. ontvetten met thinner ofzo en dan spuietn 2 lagen en dan daarna kunstof primer erop. begrijp ik dit goed. Bij het frame kan je gewoon afbijt middel erop smeren he? heb hem iets geschuurd maar nog lang niet goed. hoe kan ik het beste me frame onder handen nemen?
gr. ivo1 mei 2005 om 16:54 #162657stevo10 :
oke prima want ik ging laatste een stuk schuren en toen gaf het krassen, das niet de bedoeling dus zo fijn mogelijk papier welke korrel is dat ongeveer. ontvetten met thinner ofzo en dan spuietn 2 lagen en dan daarna kunstof primer erop. begrijp ik dit goed. Bij het frame kan je gewoon afbijt middel erop smeren he? heb hem iets geschuurd maar nog lang niet goed. hoe kan ik het beste me frame onder handen nemen?
gr. ivoIk schuur nooit m’n kappen, maar maak ze mat of zijdeglans zwart…..
Werkt goode, zie je nix meer van…….:)Korrel vanaf 400, dan zit je goed(ook wel Waterproof schuurpapier genaamd)
[color=red]Thinner op je kappen? NIET! DOEN! Dat tast het kunststof aan!!![/color]
Afbijt voor het frame is inderdaad goed, mooier is nog hem te laten fijnzandstralen…..
Kost een beetje, maar neemt je een héleboel werk uit handen…..
Geldt ook voor je velgen, met al die *)(##@!!# hoekies en vlakkies…..Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!2 mei 2005 om 11:22 #162658Maar als je velgen gestraald zijn, moet je ze wel bewerken met een speciale aluminium primer..
2 mei 2005 om 19:21 #162659IK heb op dit moment spaken en die laat ik zo. ik ga deze waarschijnlijk ook weer verkopen dus vandaar. Ik ga het frame spuiten dat zeker. thx van de tips allemaal.
gr. Ivo1 augustus 2006 om 23:09 #163465iaccaloco :
Koplamp, zadelsteun, zijkappen, achterlichthuis, voetenplank, matzwart.Velgen, ster uiteraard, òòk matzwart.
Stuurschuimpie op ’t stuur, klaar!
Als je ’t goed wil aanpakken, alles wat ik hierboven zei, maar dan met Kawasakigroen frame & vork etc.
Verkoopt ie zéker goode! 😉
Dit is wel een leuke kleurencombo, dus ook je voorvork in kawasaki groen?
Waar haal je zo’n stuurschuimpie vandaan eigenlijk?
hoe noemt die motip kleur eigenlijk van da kawasaki groen?2 augustus 2006 om 08:08 #163466Dus het frame zou ik dan da groen maken en de voorvork ook en de kapen zwart?
4 augustus 2006 om 16:41 #163495Hee ik heb ook Matzwart met Kawasaki groen xD
4 augustus 2006 om 21:02 #163497Sinds wanneer?
12 augustus 2006 om 22:27 #163530ff snel vraagje, kan je gewoon over je framenummer heenspuiten, en daarna weer opschuren zodat ie weer zichtbaar wordt?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.