‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TerroRLaG
    Bijdrager

IK rijdt me me brommer opeens valt ie uit, net alsof hij geen compressie meer heeft. Steek hem terug aan draait prachtig en dik inorde op stationair…. ik geef gas ==> terug af. Ben toen zo’n 2,5km op de fietsfunctie naar huis gereden. nog 3 keer geprobeerd toen, steeds hetzelfde :s. Maar toen opeens blijf ie draaien alsk gas gaf !, heb toen de laaste kilometer perfect gereden oO waar aan zou het liggen dat ik dat probleem had ? :s

Greetz

mman
      Bijdrager

warmloper?

TerroRLaG
        Bijdrager

mman :
          warmloper?

sterk vermoeden, heb aan het tankstation nog even bougi gecontroleerd of die wel mooi vastzat en die kop had gloeiend heet, eens zien hoe hij vanavond reageert op een lang ritje

mman
          Bijdrager

ik zal ff je cilinder checke voordat je hem verder verneuk

ff plekken wegpoetsen als die er zitten en als er krassen zitten op zuiger ff nieuwe zuiger halen.

vicious
            Bijdrager

Tonni
              Moderator

vicious :
                waar dienen de `gaten`in deze kop voor?

Drie gaten voor je cilinderpennen, een gat waar je de kleplichter in moet doen, en een gaatje waardoor de uitlaatgassen naar je uitlaatpoort geleid worden als je de kleplichter bedient, zodat het niet zo knalt als je de brommer uitzet. Oh ja, en nog een met schroefdraad voor je bougie!!:con

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

kuwn
                Bijdrager

vicious :
                  waar dienen de `gaten`in deze kop voor? http://www.mopshop.de/shop/product_info.php?cat0=441&cat1=496&cat2=1712&cat3=YWxs&products_id=1428&osCsid=a29c9956978266005b679b850e1069b0

volgens mij bedoelt hij die twee gaten aan de rechter kant ofnie?

vicious
                  Bijdrager

idd..

vicious
                    Bijdrager

misschien is deze bedoelt voor waterkoeling?

hansieb
                      Moderator

Nee is geen watergekoelde kop hoor, is gewoon een citta hd kop van polini.

Die gaten tja tis me ook niet echt duidelijk een functie hebben ze niet.

Tonni
                        Moderator

Er zal waarschijnlijk nog enigzins lucht doorkunnen van de geforceerde koeling. Zou het anders niet weten..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

kuwn
                          Bijdrager

als je normaal je zuiger demonteerd zit d’r tog niet zoon ding of wel link

Kay
                            Bijdrager

Nee dat is een uitwendige circlip(voor assen en tandwielen bijvoorbeeld).
                              Om de zuiger vast te zetten heb je gewone nodig waarvan die haakjes naar binnen zitten.

kuwn
                              Bijdrager

Kay :
                                Nee dat is een uitwendige circlip(voor assen en tandwielen bijvoorbeeld).
                                Om de zuiger vast te zetten heb je gewone nodig waarvan die haakjes naar binnen zitten.

jaja maar d’r zitten normaal wel zulke dingen (miss beetje anders) ofnie?

Kay
                                Bijdrager

Ja,normaal zitten die erin ja.

15 berichten aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.