Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 12,361 tot 12,375 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Bijdrager

die grote moer voorop is los de ringetjes erachter zijn er ook van af? en je grondplaat waar je schoentjes op zitten krijg je die wel los? dus dan blijft alleen je koppelinghuis zitten?! dan zou ik gaan kijken voor een poelie trekker die eromheen past. 3 vingers(van de poelitrekker) om je koppelingshuis zetten centrale draad op de krukas(wel eerst moet op je krukas draaien!!) en dan los persen.

wat je ook nog kan proberen is om je koppelingshuis warm te stoken maar ik weet niet of hij daardoor zwakker word en dan de voglende keer uit elkaar springt!

ciaoracer
      Bijdrager

De lagers op onderstaande foto hoe moeten deze gemonteerd worden? Zodat je de bolletjes ziet naar de buitenkant of dat je de bolletjes niet ziet dus naar de binnenkant in het voorwiel?

Tom ciao

Is er ergens een how to om je std. luchtfilter aan te passen?
          of weet iemand hier wat ik er mee kan doen?

Kan ik gewoon wat gaten erbij boren/groter maken

Martijnvanheerde
          Donateur

Je kan de gaten wat groter boren of wat er bij maken, maar ik zou gwn een malo filtertje halen is niet zo duur.
            Edit: Ciaoracer ik kan je foto niet laden(fockking slome verbinding) maar de balletjes moeten aan de binnenkant.
            Edit2:p Ja doet het de balletjes moeten aan de binnenkant.

ciaoracer
            Bijdrager

Maar als ik naar de tekening kijk op de verpakking staan de balletjes naar de buitenkant gericht:( Weet nu dus niet hoe het moet zitten.

hansieb
              Moderator

Zo moeten ze

ciaoracer
                Bijdrager

Jah maar Martijnvanheerde zegt dan weer dat die lagers of die bolletjes zal ik maar zeggen naar binnen moeten gericht worden en op die afbeelding staan ze naar buiten gericht. Wat is er nu juist? Want de manier die Martijn zegt vind ik juist logischer of denk ik dat verkeerd.

FonS
                  Bijdrager

naar buiten lijkt mij, want de as (en dus die twee konische moeren zegmaar) is het bewegende deel.
                    de kooi van het lager (dat witte plastic) zit dan in de velg en draait niet, terwijl de konische moeren tegen de balletjes komen en dus kunnen draaien.
                    geen probleem lijkt me? probeer het eens zou ik zeggen

ciaoracer
                    Bijdrager

Ok bedankt.

Het was gewoon omdat ik mijn voorvelg volledig uit elkaar heb gehaald voor mijn racer project, en mijn velg heb ik nu gespoten enzo en ben hem terug in elkaar aan het zetten, wist alleen niet hoe die lagers nu juist moesten zitten.

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

die op de tekening zijn verkeerd, met de bolletjes moeten precies verkeerd om.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

ciaoracer
                        Bijdrager

Nou hoe moet et nu=)

Moet het dus wel zoals martijnvanheerde zei?

Beetje meer duidelijkheid en zekerheid als het kan:D

adff
                          Bijdrager

is zo’n modern veersysteem erg veel fijner dan zonder? Ik wil namelijk graag een stang als ik een ciao koop, maar dan wordt het bevestigen nogal moeilijk. Of ik moet het eronder doen, of aan de bagagedrager ofzo. Ideeën?

Martijnvanheerde
                            Donateur

Yup is veel fijner. Kijk maar in mijn perso van mijn race Ciao op het begin.

yannickske
                              Bijdrager

Hallo iedereen,
                                ik woon in belgië, weten jullie soms een paar winkels in nederland waar ik ciao-onderdelen kan vinden?
                                In belgië zijn deze onderdelen bijna het dubbele duurder.
                                alvast bedankt
                                cia

Martijnvanheerde
                                Donateur

JMPB.nl betaal je alleen wat meer verzendkosten.

15 berichten aan het bekijken - 12,361 tot 12,375 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.