Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 12,151 tot 12,165 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

misschien met een helicoil reparatiesetje…

edit: KLIK voor als helicoil je zo niks zegt;)

Martijnvanheerde
      Donateur

Rico1991 :
        de bovenkant van mn krukas ( waar de moer erop gaat) is niet goed meer.. waardoor ik die moer er met geen mogelijkheid op krijg.. wat kan ik het beste doen.. ik zat te denken een heel klein stukje van de bovenkant erafhalen waardoor je weer een “nieuw” begin hebt? of is dit niet slim

Meestal gaat dit niet goed je moet eigenlijk de moer er al op hebben , dan kan je er wat afzagen zo zou ik het niet proberen.

Wausie
        Bijdrager

Omdat mijn topic in het vario gedeelte gelijk op slot ging, en na tevergeefs de zoekfunctie en tuning sectie geprobeerd te hebben, stel ik mijn vraag nu hier maar:

Is de Simonini Calibrata een goede uitlaat i.c.m. een vario?

KennyVespa
          Bijdrager

als je genoeg cc’s hebt, dus hoogtoerige 70 of een 80 dan ist goede uitlaat

hij is zeeeeeeeer hoegtoerig

dus verwacht geen beuk uitlaat hij moet het meer van snelheid hebben 😉

traxon
            Bijdrager

hallo,

Weet iemand een coat bedrijf in Limburg?
              En weet je dan ook wat ze ongeveer voor mijn frame
              vragen? Dus spatborden, kabelgoot en alles erbij
              alleen zonder velgen.

alvast bedankt Traxon

Tom ciao

Hey
                Ik wil de boosterpoorten van mn 43mm DR Evo doortrekken, maar kan ik dan misschien ook de spoelpoorten die er al zitten bijwerken (groter maken)?

Michel
                Bijdrager

Jip, dat kan. Alles op elkaar afstemmen :thumb Zodat je brandstof geen rare hindernissen krijgt. Carter en cilinder kun je allebei nog wat aanpassen maar kijk uit met het grote carter. Daar heb ik er ook al een keer één van gesloopt 🙁 Tis namelijk heel dunnetjes daar i.v.m. vliegwiel. Spoeltimingen ín de cilinder ben ik nog niet zo heel erg van op de hoogte.

JayL
                  Bijdrager

@TomCiao Tuurlijk,… MAAR pasop dat je niet door je carter heen freest 😉 gebeurd best vaak moet ik zeggen

@19ac087 Je bedoelt de grote carter.. vliegwiel zit ook nl op de grote carter :smack

Paultje!

ik heb een vraag

weet iemand mischien of je deze zuiger zo in je cilinder kan doen. http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3145
                      ofdat er nog een verschil inzit tussen zuigers en cilinders..want dit is al mn 2e zuiger die kapot is gegaan

kheb nooit egt op mn cilinder gekeken of er een letter opstaat ofzo

Jeroen
                      Bijdrager

ja deze is voor een 70cc DR cilinder, dus die moet je niet in een malossi duwen.

ik zou toch marus op je cilinder kijken of er ergens iets staat.

Michel
                        Bijdrager

JayL :
                          @19ac087 Je bedoelt de grote carter.. vliegwiel zit ook nl op de grote carter :smack

Ja klopt! Was nog vroeg 😛 Ik bedoel uiteraard het grote carterdeel.

barry
                          Donateur

Jacky :
                            In het blok zitten bouten. In de brug sleuven, als je die bouten een beetje los draaie kan het blok naar voor en achteren schuiven. Als het blok dus helemaal nar achteren staan kun je de snaar makkelijker eraf krijgen.

80 poelie is geen probleem op een snor!

Mijn SI heeft kickstart.Probeer deze maar eens te verschuiven.Zit je wel even met die ketting te knoeien hé.

Tom ciao

De gaten in de zuiger van een 43mm DR Evo vult toch de boosterpoorten?
                              Heeft het misschien ook zin om die gater groter te maken?

JayL
                              Bijdrager

@TomCiao die gaten in je zuiger moeten wel met de boosters overeenkomen, anders heeft t geen zin. en ik zou ook niet teveel van je zuiger weg halen, hierdoor gaat de zwaartepunt van de zuiger veranderen en kan die makkelijker kantelen (vastlopen)

theike
                                Bijdrager

ik heb iets stoms gedaan vandaag met e scooter ik heb een nieuwe cilinder erop gezet en de schroeven te vast gedraaid nu heb ik de schroefdraad in het carter dol (kapot) gedraait hoe moet ik het make t carter is vn gietaluminium met m7 binnedraad
                                  gr theike

15 berichten aan het bekijken - 12,151 tot 12,165 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.