Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 12,001 tot 12,015 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

daveyy
    Bijdrager

het blok was al uitgeveilt omdat het belgisch is heb hem aleen uitgeboort maar het is geen kijkgaatje je zit gwn echt het vierkantje wat de kruk moet afsluiten??

peter139
      Bijdrager

heb een raar carter. ik zou graag info willen

gr peter
        1

2

3

Michel
        Bijdrager

Hmm, vreemde zaak. Ligt het blok uit elkaar? Anders moet je even kijken hoeveel ruimte je tussen de kruk en de inlaat hebt als hij in gesloten positie staat! Dat moet echt heel nauwkeurig afsluiten.

@ Peter: Wat is er raar aan? 😛 Is een contactpunten carter waar ze al wat aan bewerkt hebben. Een nieuw type carter heeft die inlaat ook maar die kan het niet zijn want die zijn met electronische ontsteking 😉

peter139
          Bijdrager

Ik test het altijd door er met me mond in te blazen. Meestal zorgt de oliefilm dat ie goed afdicht.

Michel
            Bijdrager

Heeft die al gedaan Peet 😉 Lees de post hierboven 🙂

Mike
              Bijdrager

tis een immitatie blok

Mike

daveyy
                Bijdrager

19ac087 :
                  Hmm, vreemde zaak. Ligt het blok uit elkaar? Anders moet je even kijken hoeveel ruimte je tussen de kruk en de inlaat hebt als hij in gesloten positie staat! Dat moet echt heel nauwkeurig afsluiten.

ik haal hem morguh wel even uitelkaar maak ik een foto en kunne jullie meschien zine of er wat mis is;)

PS: het blok liep wel aleen moest ik hem in toeren rennen een stukkie en toen ging die wel zal het dan echt en dei inlaat liggen???

peter139
                  Bijdrager

dit cartertje ziet er gewoon raar uit. De inlaat is standard groter Is niet origineel vespa, want er staat niks in(behalve motornummer).

Tonni
                    Moderator

@ Peter: Wat Mike zei, dat is een carter van een Berini Kinetic. Imitatie dus maar dat maakt geen ruk uit. Mooi grote inlaat.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

peter139
                      Bijdrager

oke thanks

Michel
                        Bijdrager

Citaat Daveyy
                          PS: het blok liep wel aleen moest ik hem in toeren rennen een stukkie en toen ging die wel zal het dan echt en dei inlaat liggen???

Als hij dan echt goed loopt dan zou ik het niet in de inlaat zoeken maar meer in de afstelling van de overbrenging en carburateur. Kleiner sproeiertjes proberen loont vaak wel bij dit probleem.

Tyrax
                          Bijdrager

Wie ó wie heeft een duidelijke foto van hoe iemand het kenteken rechts heeft gemonteerd
                            thx alvast!

Naad
                            Bijdrager

Boelie
                              Bijdrager

weet iemand misschien,
                                waar ik stickers kan bestellen of zelf laten maken
                                van Jagermeister ? ,en dan bedoel ik eingelijk ook int lettertype van Jagermeister
                                b.v.d

classpc
                                Bijdrager

Mijn Framenummer is nogal onduidelijk en slecht te lezen. Is het mogelijk om het framenummer opnieuw in het frame te zetten?

Hij heeft al kenteken en framenummer staat duidelijk op kentekenbewijs.

15 berichten aan het bekijken - 12,001 tot 12,015 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.