Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 januari 2006 om 02:42 #132116
Jeroen :
heb ze vanmiddag gekocht, die man wist er weinig van, want ze bleken van een bravo af te komen.passen die wel zo op een ciao?:blush
JAH!!
Dan passen ze in 1 keer!
Hejje ff mazzel hé!
(y)
Great mate….;)
***EDIT***
sorrie Tom, had jouw reply nie gzien…… :$Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!4 januari 2006 om 18:54 #132119ff een klein vraagje,
weet iemand of ik mn achtervario gewoon met normale moptip lak kan spuiten (primer+lak) of moet ik daar hittebestendige lak voor kopen?
8 januari 2006 om 21:18 #132162hey allemaal ik had een vraagje over die verdomde trappers krijg de linkerkant erniet af ie die gewoon vastgeroest of moet ik die dan wegslijpen want aan de rechterkant tikte ik hem er zo af hoe zit dit?
alvast bedankt later
8 januari 2006 om 21:33 #132163Bedoel je dat je die bout er niet uit krijgt? Veel kruipolie/wd40 en dan heel hard rammen met den hamert.
8 januari 2006 om 23:52 #132164ik heb laatst mn carter geveilt, moet ik dan nu n grotere of kleinere sproeier erin proppen?
rij nu met 50cc city power en standaard filter @56
tis niet super veel geveilt 2mm ofzo maar (was test:p)
9 januari 2006 om 00:08 #132165woe :
ik heb laatst mn carter geveilt, moet ik dan nu n grotere of kleinere sproeier erin proppen?rij nu met 50cc city power en standaard filter @56
tis niet super veel geveilt 2mm ofzo maar (was test:p)
groter, maar kan je testen met bougie…
9 januari 2006 om 00:08 #132166Wat denk je zelf??
Wat doe je nou als je je carter vijlt…..Geef je ‘m dan meer of minder benzine?
Juist……..
Dus?
Dan moet je sproeier groter of kleiner zijn?
Juist……..
Dus?
Groter natuurlijk!
Mán! 😛 😀
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!9 januari 2006 om 10:17 #132167ik kan dan wel beter n ander filter gebruiken?
ik zat te denken dat ie dan teveel benzine zou krijgen en weinig lucht
9 januari 2006 om 13:17 #132168als k een proma circuit neem moet k dan ook een andere sproeier?
het gaat om een ciao mix snor..en hoe zit het met ophanging van een proma want k snap niet hoe mensen dat vastmaken aan de voorkant of hoeft dat helemaal niet k zag wel bij tonnie dat hij het waarschijnlijk eraf had gehaald???
9 januari 2006 om 15:43 #132169Ik zou tog eerst even na meten of je een 22mm uitlaatpoort hebt of een 23,5. anders past de proma niet.
De proma zit achter vast (op de achterbrug)
Over de cilindermond
En voor bij je cilinderkop, er zit daar een lange moer op het tapeind gedraaid en dan kun je een boutje door de uitlaat heen doen en zo zit hij voor vast.Echt even na meten! anders kun je de proma weer verkopen (of cilinder vervangen..)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 januari 2006 om 20:03 #132170mman :
hey allemaal ik had een vraagje over die verdomde trappers krijg de linkerkant erniet af ie die gewoon vastgeroest of moet ik die dan wegslijpen want aan de rechterkant tikte ik hem er zo af hoe zit dit?alvast bedankt later
Ik doe dat met een poelietrekker
9 januari 2006 om 21:04 #132171jah k heb geprobeerd met een poelietrekker maar zit gewoon helemaal roestvast denk? maarja k slijp dat ding er wel af
toch bedankt
9 januari 2006 om 21:10 #132172heb ej de linker of de rechter al eraf?
9 januari 2006 om 21:16 #132173Slijp je ze d’r toch gewoon af?
Bij de “betere ijzerhandel”(dus NIET! de bouwmarkt) haal je dan een (gloof ik) M14 tapeind, en dan zet je daar je steppies weer op vast, die trapas heb je toch nie nodig….:wink
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!9 januari 2006 om 21:46 #132174iaccaloco :
Wat denk je zelf??
Wat doe je nou als je je carter vijlt…..Geef je ‘m dan meer of minder benzine?
Juist……..
Dus?
Dan moet je sproeier groter of kleiner zijn?
Juist……..
Dus?
Groter natuurlijk!
Mán! 😛 😀
Toch snap ik dat niet he…
je stelt de mengselverhouding al VOOR de inlaat af. Waarom krijgt hij dan alleen maar meer benzin als je die inlaat uitveilt en waarom neem hij dan niet ook meteen meer lucht mee?? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.