Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,971 tot 11,985 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

daveyy
    Bijdrager

heey ik ben meschien van plan om een 70cc dr evo te gaan kopen.
      hievoor heb ik ook een cilinder kop voor nodig (citta model)als ik er 1 koop welke is dan zonder de decompressie hendeltje??
      want heb nu een kickstart blok en op deze kop zit het er ok niet??

Quest
      Bijdrager

hebben een ciao en citta hetzelfde zadel?

gido-vespa

ja

Thomasc
          Bijdrager

Welke van deze zuigerveren passen in een 43mm Athena?
            http://www.jmpb.nl/shop/index.php?cat_id=74&catname=’Zuigers&#8217;

.-{2F4OV}-.

Volgens mij geen;) Misschien die van malossi/dr, maar ik zou JMPB gwoon ff mailen.

Want ik denk dat ze die ook wel los kunnen krijgen, ze staan er nu iig niet bij.

speedbuxy
              Bijdrager

Is er een snor en een brom versie qua cilinders voor vespa?
                En dan doel ik op verschillende grotes qua uitlaatpoort

niels-nijsten
                Bijdrager

niels-nijsten :
                  iemand die een goed poedercoat bedrijf kent in omgeving maastricht??

gido-vespa

mijn brommer kreeg eerst valse lucht bij het spruitstukje maar dat het ik even gemaakt
                    alleen mij brommer gaat nu heel moeilijk aan en mij vraag is of ik nu een grotere sproeier moet of een kleinere???
                    ps op chook loopt hij heel hard stacionair

Tom ciao

Ff een vraagje,
                      Welke maat ronde vijl moet je hebbe voor je inlaat uit te vijle?
                      hoeveel mm?

Boelie
                      Bijdrager

hoi
                        ik heb de how-to van die km teller uitgevoerd
                        alleen nu als de ciao aanstaat flipt die teller helemaal:P
                        nu heb ik hier op de site kunnen vinde dat je dan een onstoorde bougie,
                        nodig hebt ofzoiets?

en ik gebruik geen draadloze teller

en mijn vraag is waar koop ik zon bougie of zijn er nog andere mogelijkheden?

LeMoN
                        Bijdrager

je moet een ontstoorde bougie hebben ja, die dingen kan je gewoon bij brommerboer krijgen…

speedbuxy
                          Bijdrager

Is er een snor en een brom versie qua cilinders voor vespa?
                            En dan doel ik op verschillende grotes qua uitlaatpoort.
                            Want heb de uitlaatpoort van deze cilinder toen best bewerkt en vergroot, maar zag gisteren bij demontage van het blok dat de uitlaatpoort niet eens veel groter is dan een andere orginele cilinder die ik heb liggen.
                            Dus zijn er snor cilinders die orgineel een veel kleinere uitlaatpoort hebben?

Die van de bewerkte cilinder is alleen wat breder, maar hoger is ie niet tot nauwlijks, terwijl ik er toen wel best mee omhoog gegaan ben qua slijpen.
                            Dus heb sterk het idee dat ik een snorcilinder heb staan tunen want weet wel dat ik toen de uitlaatpoort best vergroot heb met wat het was.
                            Raare is/was ook dat ie icm een zwaar gevlakte kop(lekte niet pakking was kurkdroog)een orgineel kinetic carter(orgineel al getunde)

En 12/10 en snelle pijp niet harder wou dan 35 a 40:con

Tom ciao

Ik heb een probleem(pje)

Ik ben laatst gaan crosse met me vespa Bravo, zkr een uur gerede.
                              En opeens hiel hij er mee op, zomaar onder het rijden
                              Hij had geen ontsteking meer
                              Bougie eruit gehaald en schoongemaakt
                              Toen deed ie het weer 😕

Nu, paar dagen later, zit er een nieuwe bougie in.
                              Toen deed ie het weer
                              En net starte ik hem en begon hij slecht
                              Ff later liep hij ff
                              En toen ‘stopte’ de ontsteking! :boos

Ik haal de bougie eruit en er liep iets langs de bougie!? Volgens mij olie
                              Kan dat?

En wat kan het zijn?

TimoO_
                              Donateur

het is niet raar dat er olie op je bougie zit, gewoon mengsmering is het dus. je bougie zit namelijk in je verbrandingskamer he.

wel raar dat hij iedere keer kapot gaat, welke hittegraad heb je gepakt?

ArvidW
                                Donateur

@ Buxy,

Ori SNOR

Ori BROM

Mijn AW50 is ook een snorcilinder, als je uitlaatpoort toch aanpast maakt het niet uit welke je kiest.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 11,971 tot 11,985 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.