Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,881 tot 11,895 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

black vespa si
    Bijdrager

hey.
      ik heb een vraag ik heb mijn coppeling er af gehaald ondat ik mijn ontsteking goed wou zetten maat ik krijg het schroufje niet los om hem goed af te stellen.
      en toen wou ik alles terug doen en toen kreeg ik hem weer aan de praat maar hij terekt niet meer door en rijd heel erg onrustig weten jullie wat dit kan zijn alvast heel erg bedankt

hansieb
      Moderator

Naad :
        Zuigerveer Citta 38.2 X 1.5C
        Zuigerveer Citta 38.2 X L

die 2 moet ik dan hebben?

is het moeilijk voor een beginner om mn carters aan te passen voor dr43 oid?
        welk gereedschap heb ik hier dan voor nodig?

Hier staan wel wat fotos van mij en daan in : http://cittafreaks.info/forum/showthread.php?p=150692#post150692

Ik vond het niet moeilijk , gewoon testcarter kopen 🙂 daar lekker in raggen eerst

niels-nijsten
        Bijdrager

past een deestone band van 80/90/16 in een onaangepast frame? en wat is dit nouw voor een maat 2.50 of 2.75???

Naad
          Bijdrager

hansieb :

Naad :
            Zuigerveer Citta 38.2 X 1.5C
            Zuigerveer Citta 38.2 X L

die 2 moet ik dan hebben?

is het moeilijk voor een beginner om mn carters aan te passen voor dr43 oid?
            welk gereedschap heb ik hier dan voor nodig?

Hier staan wel wat fotos van mij en daan in : http://cittafreaks.info/forum/showthread.php?p=150692#post150692

Ik vond het niet moeilijk , gewoon testcarter kopen 🙂 daar lekker in raggen eerst

Zal dan binnenkort (als ik geld heb) even een carter erbij kopen enzo en dan komt het dus wel goed. 🙂
            Dankjewel 🙂

Winkels zijn nu al dicht, dus die zuigerveren maandag pas + mn bestelling van jmpb (hopelijk)

robbyboy
            Bijdrager

kzow iemand van julie mssn kunnen wie een mallossi too bad met 22mm flens zow gaan op mijn set up
              —–set up—–
              60cc pinasco
              orgieneel bewerkte carter
              13/13 delortto
              mallossi lucht filter

daveyy
              Bijdrager

heey.
                ik hbe een probleem met mijn belgisch kickstart blok
                hij was mooi uitgeveilt en heb hem zelf uitgeboort naar 13mm.
                prbleem 1:hij kickt hem niet aan?
                probleem2:als ik volgas blijf geven tijdens het aanrennen
                blijft die met volgas aan maar wilt die met geen 1 mogelijkheid op toeren komen
                aleen als ik met aan rennen door ren.???
                setup:
                50 cc dr
                belgisch kickstart blok geveilt en uitgeboort
                13/13mm@50
                proma cc
                std luchfilter
                pully 95

mvg:dave

niels-nijsten
                Bijdrager

niels-nijsten :
                  past een deestone band van 80/90/16 in een onaangepast frame? en wat is dit nouw voor een maat 2.50 of 2.75???

iemand nog antwoord op mijn vraag?

@daveyy misschien te ver geboord? en is hij lek! loopt hij ook niet stationair?

FonS
                  Bijdrager

@ daveyy ; lekkende keerring of ergens valse lucht trekken 😉 sproeier is ook klein, dus als eerste een grotere sproeier proberen (standaard zit er in een kickblok met 12/12 al 49, dus je 50 is veel te klein, denk dat je rond de 56-58 moet gaan kijken, vanwege de andere cilinder / uitlaat / carb / aangepaste inlaat)

@ niels ; batty heeft ze in 70 breed, zijn volgens Mike iets breder dan een 2,25 dus ik neem aan dat die van 80 breed net wat smaller zijn dan een 2,75… zou net moeten passen dan, voor mijn 2,75 moest ik een klein beetje slijpen aan m’n (oldtimer!) frame (kan best zijn dat een 2,75 gewoon past in een nieuwer frame)

daveyy
                    Bijdrager

@ niels-nijsten
                      het is geen kijk gaatje dus ik heb het niet te ver geboort want origineel zat het ok best diep tot daar ben ik ok gegaan meschien een halve mm verder maar het is geen kijk gaatje

@ fons hoe ken ik testen of ik valse lucht heb want heb alles gereviseert van pakkingen tot keering aleen de grote keering van de kleine carter niet met sproeier 50 is mijn bougie wel mooi koffie bruin??
                      zonder uitlaat start die wel met kicken heeft dat dan met valse lucht te maken??

niek1992
                      Bijdrager

hoe kan ik het beste mijn veren van me voorvork er weer in krijgen? jeetje, wat is dat zwaar zeg!:
                        ik heb een vespa ciao.

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

moet je even zoeken op het forum,
                          zijn al wat topics over met tips 🙂

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

niels-nijsten
                          Bijdrager

@fons bedank voor de info dan ga ik ze bestellen:P voor mijn brommert.

@daveyy ik controleer dit op het werk(ben automonteur) altijd met remmenreiniger, stationair laten lopen en dan op alle plekken waar valse lucht zou kunnen binnendringen remmenreiniger spuiten. als je valse lucht trekt zou het stationair toerental op dat moment moeten veranderen. ik heb wel eens gehoord dat deodorant ook gebruikt kan worden heb het zelf nog nooit geprobeerd.

Ben_91
                            Bijdrager

nog even een klein vraagje, wat gebeurt er eigenlijk as je een cilinder niet goed inrijd ?

Tyrax
                              Bijdrager

Hoe kan het dat mijn lampjes ELKE keer doorbranden, word er nu een beetje gek van .. om de dag nieuwe lampjes kopen, kan ik ze gewoon halen met hoger voltage/wattage ofzo?
                                heb verder echt nul verstand van die shit dus kan geen weerstandjes ertussen zetten ofzo, (zo heet dat toch?:P)

Michel
                                Bijdrager

@ Ben: Als je het slecht treft naai je hem vast door eventuele bramen of resten in de cilinder.
                                  Met het inrijden zorg je ervoor dat het allemaal rustig op elkaar inslijt!

@ Tyrax: gewoon 12 volt erin douwen. Branden ze minder snel door 😉 :thumb

15 berichten aan het bekijken - 11,881 tot 11,895 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.