Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,731 tot 11,745 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JayL
    Bijdrager

kun je puch stervelgen passend maken op vespa?.. de voorwiel is nog te doen volgens mij, maar achterwiel.. 😕

CiaoSTB
      Bijdrager

zal vast al tig keren gevraagd zijn maar hoe moet de keerring ook alweer? Thnx

Jelle
        Moderator

@jayl
          achterwiel van een poeg gaat nooit passen op een vespa….

@ciaostb
          keering open kant naar binnen, dichte kant aan de buitenkant…

niels-nijsten
          Bijdrager

past een 16 inch 2.75 band achter in een vespa px frame uit 2004/2005? zonder enige aanpassingen

Raadt
            Bijdrager

Heej, ff een vraagje..
              Kun je een fabrizi uitlaat op een SI met kickstart leggen zonder dat het tegen elkaar aan komt?

Pielie
              Bijdrager

Wil een wit ledje van voor in mijn voorlicht steken maar welke weerstand zou ik daar best tussen steken?
                En wil ook een rood vanachter steken,Welke weerstand moet dat zijn?

Bluevespa
                Bijdrager

nee tonni dat is het hem niet . 3 poulies 70 mm, en allemaal een half jaar ertussen. dus dat kan niet:)

Martijnvanheerde
                  Donateur

Is het niet iets met je klok? Of koppeling?

sjaak trekhaak

ik heb dus sinds gister een polini speedengine ,gekocht op jmpb ,maar gister met in elkaar zette ging het fout ,de ontsteking paste er niet in ,in het carter was een opgehoogd stukje en daar kwam een spoel van de ontsteking op waardoor deze niet helemaal na onder geduuwd kan worden, hebbe meer mensen hier problemen mee gehad? ik heb 4 spoels ontsteking.

Interceptor
                      Donateur

hallo, gisteren heb ik voor het eerst een electronisch blokje laten lopen met
                        deze setup
                        <<<<<<<<< sproeier 72 btw
                        nu vond ik hem niet spectaculair wegtrekken uit stilstand met pouli 90!; het aangrijpen van de koppeling bedoel ik dan. (malossi segmenten met die gaten erin met bijbehorende veren). doortrekken deed ie wel als een gek. ligt dit nu aan het feit dat ik nu een 2 keer zo zwaar vliegwiel heb? (altijd cp gereden, en dan bedoel ik ook egt altijd!).
                        mijn vorige setup was een cp blok met een DR70 evo met 715 gram vliegwiel.
                        er gaat waarschijnlijk toch een 80 poulie op of toch een 90 pouli met simokoppeling:?
                        afgedraaid vliegwiel danmaar om te beginnen?
                        groeten nicky

Naad
                        Bijdrager

Ik heb sinds eergisteren mn ciao weer rijdende,
                          maar zo geweldig gaat het niet..
                          Mn proma klinkt lek, maar er ontsnapt alleen lucht achter uit de demper..
                          kan dit dan gewoon komen doordat er geen of oude demperwol in zit?

verder rijd ik met sproeier 46,
                          zou dit nog iets groter kunnen,
                          aangezien hij stottert op top?

MHR
                          Bijdrager

probeer idd maar een grotere sproeier 52 of 54. proma staat bekend om het harde geluid, je zou je dempervoering eens kunnen vervangen.

sieger
                            Bijdrager

ik denk dat je mischien sproeier 48 moet proberen.
                              dat er lucht achter de demper uit komt is normaal togh:D
                              heb je de uitlaat wel goed vast bij je uitlaatpoort op de cilinder?

Naad
                              Bijdrager

ok, vriend heeft die sproeiers wel,
                                dus probeer dat wel even.

verder heb ik geen achterverlichting en spatbord meer.
                                Krijg ik daar overdag geen gezeik mee?

achter uit de demper bedoel ik niet het tuitje, maar gewoon erlangs..

Martijnvanheerde
                                Donateur

@ Naad had ik ook nieuwe demper wol en exhaust pasta of zo iets bij de uitlaatpoort

15 berichten aan het bekijken - 11,731 tot 11,745 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.