Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,716 tot 11,730 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

vraagie:P

wat zijn de verzendkosten voor jmpb? gwoon voor een klein onderdeel ?

alvast bedankt 😉
      ohja en hoe gaat dit tewerk met het betalen? moet ik dit overmaken per bank of wat 😉

VespaAvanti
      Donateur

VespaAvanti :
        Weet iemand of een Leovince Circuit uitlaat met kickstart past?:?
        Het gaat hier om een Ciao:!
        De Cittaversie past in ieder geval niet:con
        Alvast bedankt:thumb

Iemand?:?

Bluevespa
        Bijdrager

okee jongens, mijn achterwiel raakt uit balans met poelie 70, nu weet ik nog niet waardoor, ik heb nu al 2 achterklokken erin gehad en het geprobeerd, waarvan dienieuwe in goede staat verkeerde, maar alsnog bleef hij het licht doen, heeft iemand enig idee, kan poulie 70 wel op een bromklok.??? want poulie 80 geen probleem en alle 3 de poulie 70, raakt hijuit balans, wat kan dit in godsnaam zijn, ik zal jullie het wel laten zien op de ZZT

FonS
          Bijdrager

@ Shoot0072 ; pakketpost is 7,50 euro , als het in een envelop kan is het goedkoper natuurlijk

@ Bluevespa ; 70 poelie heb ik ook lang mee gereden, gaat gewoon goed op een bomklok. heb je al eens een andere v-snaar erop gehad? ik heb eens een slechte v-snaar gehad, die was niet overal even breed/dik en daardoor rammelde je inderdaad van je brommer af 😉

Boelie
            Bijdrager

hey mense
              is 66 € incl veel voor een elec kickblok
              zonder cilinder carbu en zonder onsteking en de pendaal rubbers zitte er niet bij
              wel met exstra tandwiel als ik het zou kopen zou ik toch het kleine carterhelf +krukas op mijn speedengine
              overzetten dus maakt eigelijk niks uit dat die onsteking er niet bij zit
              maar is dat voor dat geld teveel of valt het mee?

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

wel beetje veel omdat het geen ontsteking heeft en geen complete pedaaltjes.

50-55 is mooiere prijs

@vespa avanti, een ciao krul die op jmpb staat past 100% zeker weten met kickstart..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

PiNeAppLePro
                Bijdrager

Vraag:

Mijn tapeindes van me blok zijn cheap ass imitatie. Nu zijn die bouten dol en kan ik dus alles niet goed strak aandraaien. Kan dit het zijn waardoor me ciao niet wilt staren. Te weinig compressie????

Groeten, Sander

Jeroen
                  Bijdrager

Dat zou inderdaad goed kunnen, maar ik zou geen moment twijfelen om ze zowiezo te vervangen:)

ArvidW
                    Donateur

Tip hoe je het eventjes tijdenlijk kan fixen:
                      – Draai de M7 moertje eraf
                      – Zet 3 vulbusjes (bijvoorbeeld M8moertjes) erop
                      – Draai je M7 moertjes weer aan

Dan kun je hem weer strak zetten, maar zet hem nou niet direct te strak 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Michel
                      Bijdrager

Handy, die moek onthouden 😛

Tonni
                        Moderator

Bluevespa :
                          okee jongens, mijn achterwiel raakt uit balans met poelie 70, nu weet ik nog niet waardoor, ik heb nu al 2 achterklokken erin gehad en het geprobeerd, waarvan dienieuwe in goede staat verkeerde, maar alsnog bleef hij het licht doen, heeft iemand enig idee, kan poulie 70 wel op een bromklok.??? want poulie 80 geen probleem en alle 3 de poulie 70, raakt hijuit balans, wat kan dit in godsnaam zijn, ik zal jullie het wel laten zien op de ZZT

Misschien een foute serie poelies? Een 70mm moet gewoon kunnen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

kipje
                          Bijdrager

Hey,

ik heb nu een nieuwe citypower op mijn vespa si(snor) zitten, maar moet ik ook nog wat anders vervangen, mischien een grotere sproeier en inlaat inveilen?
                            Ik ga nu 35/40 en ik wil nog ff iets sneller.
                            Weet iemand toevallig welke maat spoeier er standaard in een Vespa si zit, en welk maat poelie?
                            Alvast bedankt!

.-{2F4OV}-.

Je hoeft niet perse iets te vervangen.

kleinere poelie of inlaat vijlen kan als je als je nog net iets sneller wilt.
                              Als je inlaat vijlt kan het zijn dat je ook je sproeier moet aanpassen. Gwoon ff naar bougie kijken:thumb
                              Std zit er volges mij een sproeier 48 in een si. Poelie is dacht ik 94mm.

y0rdii_
                              Bijdrager

voor hoeveel heb ik een complete vario nieuw en voor hoeveel heb ik een gebruikte? oftwel wat is het waard. ongeveer dan;)

Jelle
                                Moderator

complete vario nieuw is niet te krijgen!

je kan in NL wel een neiuwe voorvario en achterkoppeling kopen, alleen moet je ook een varioklok hebben (deze moet 2e hands aan zien te komen)

prijzen voor een standaard varioset (2e hands) liggen tussen de 75,- en 110,- euro

al zou je een nieuwe achterkoppeling(niet origineel) kopen kost dat ca 60,-euro
                                  nieuwe voorvario (snel) van malossi of polini kost ca. 60,- tot 75,- euro
                                  en dan nog een 2e hands varioklok ca. 50 euro.
                                  dus al wil je een vario betaande uit nieuwe onderdelen ben je ongeveer 170 euro kwijt.

en dan komt de V snaar er bij beide ook nog bij, maar die kost maar 15 euro

15 berichten aan het bekijken - 11,716 tot 11,730 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.