Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,701 tot 11,715 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Gewoon eerst een paar lagen plastic primer ofzoiets.
      En met die velgen dat is velglint. Kun je vinden op internet.

FonS
      Bijdrager

JayL :

JayL :
        ik heb ook een leuke vraag
        heb net me zadel kapot gemaakt :'(

welke zadels passen op een Si? van een ciao bijvoorbeeld of citta 😕

iemand die dit weet?

verder alleen van een Bravo geloof ik

Martijnvanheerde
        Donateur

sombrero :
          ìk heb een raar probleem met mijn ciao. hij is weer helemaal origineel en als ik hem aanren dan start die even en gaat die weer uit. en als ik een berg af rol dan stottert die even en dan stopt die weer. na 200 meter een berg af te rollen begint die het een beetje te doen. als ik dan nog ongeveer eens 100 meter ren doet die het pas
          wat kan dit zijn. zuiger enz. is pas vervangen
          de boegie is ook pas vervangen

Maak je carburateur is schoon.

sombrero
          Bijdrager

was ik ook al het dneken maar dat heb ik 2 dagen geleden ook gedaan

Bluevespa
            Bijdrager

okee, ik zit met een probleem, ik heb al 3 keer een poulie 70 gekocht, maar ze waren allemaal krom, er blijft altijd een kleine afwijking in een poulie zitten, nu had ik er vandaag een gekocht die maar een hele lichte slag derin had, maar dat zit in elke. Als ik hem er op zet, en ik geef gas, raaktme hele achterwiel uit balans en gaat trillen en slingeren. Hoekan dit, hoe kan het zo zijn dat poulie 80 geen problemen heeften 70 wel, ik bedoel iedereen hier met poulie 70. heeft toch geen probleem met het uit balans gaan van de brommer:S. ik bedoel wat kan dit zijn, en anders neem ik mn poulie 70 mee naar de tour,als niemand een idee heeft laat ik het wel even zien.. iemand enig idee, wil namelijk graag met poulie 70 rijden op de toer:(

Viktor
              Bijdrager

Weet je zeker dat dit aan je poulie ligt
                ALle 70’s en 80’s die ik heb zijn ook een beetje schuin
                Maar ik heb nergens last van, alleen is monteren soms een beetje lastig

Bluevespa
                Bijdrager

nee dat weet ik niet zeker, het probleem is dat hij met poulie 80 het perfect doet, en ik begrijp niet dat hij dat niet doet met 70, dus dan zou het toch aan de poelie moeten liggen, maar heb der al 3 geprobeerd:|,, wat kan het in godsnaam zijn:(

Bo3T
                  Bijdrager

hoeveel scheelt een simo koppeling nu precies in snelheid als je dezelfde poulie gebruikt? 10 km/h ofzo?

UniQue
                    Bijdrager

Kan iemand mij vertellen wat voor cilinders en kop dit zijn?

1.

2.

3.

CiaoSTB
                      Bijdrager

simmeringen zitten toch tussen krukas en krukaslagers?? en ik heb perongeluk van de oude krukaslager vn het kleine carterhelft de buitenkant erafgesloopt, de balletjes+omhulsel zegmaar.. hoe krijg ik het binnenste er nou af? (heb geen gasbrander) alvast bedankt 🙂

Wouz-LwB
                        Donateur

1) 42mm alu polini
                          2) 50 cc snel polini geloof ik
                          3) Polini Hogedruk kop

ArvidW
                          Donateur

Bo3T :
                            hoeveel scheelt een simo koppeling nu precies in snelheid als je dezelfde poulie gebruikt? 10 km/h ofzo?

Simo koppeling heeft “pully” van 58mm terwijl std koppeling eig 48heeft.

Met een 65pully + simo koppeling is het eigenlijk alsof je een 54pully hebt op een std koppeling.

Als je het blokje trekt rijdt je op precies hetzelfde toerental dus 20% harder, in jouw geval van 65 naar 78km/uur.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Bluevespa
                            Bijdrager

heeft iemand toevallig enig idee, wat het kan zijn, waarom mijn 3 70 mm poulies mijn achterwiel uit blaans brengen en de 80 mm poelie niet:S..

Nu weet ik wel, dat er volgens mij toen ik een ander achterklok nodig had, dat hij toen van 1 snor en 1 brom klok, 1 bromklok gemaakt heeft, maar dan zou hij met poulie 80 het toch ook niet goed moeten doen:S of zie ik dat nou verkeerd,

angel
                              Bijdrager

geeft een dr 65cc met malossi luchtfilter, standaard uitlaat en poulie 95 veel trekkracht?

JayL
                                Bijdrager

angel :
                                  geeft een dr 65cc met malossi luchtfilter, standaard uitlaat en poulie 95 veel trekkracht?

met een citypower geeft die veeeel meer trekkracht 😉 en overtoeren natuurlijk

@UniQue Foto (1) is 100% zeker de Polini 42mm Alu met (3) HD kop. Foto (2) is een of ander gietijzeren W-poorter in zeer slechte staat, wat een zonde

15 berichten aan het bekijken - 11,701 tot 11,715 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.