‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Hoeveel inch weet ik eigenlijk niet, 12 ofzo??

Dat die wielen kapot gaan bij 80+ is onzin, vraag november rain maar hij heeft een malossi blok op zn citta gehad wat 90 ging.

Nick_orginelli
      Bijdrager

ooh ok
        nee zie je wel, leek me ook al sterk dat die dan kapot zouden gaan 🙂

bedankt;)

ArvidW
        Donateur

Op mijn ciao-mix banden staat dat deze geschikt zijn tot 100km uur…….:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Biker-mouse
          Bijdrager

cittadriver :
            je moet dat tandwiel los draaien met een goeie tang of een 36er sleutel, en dan trek je de klok er zo uit. en olie kan je ook die van een puch gebuiken of versnellingsbak olie van een auto ofzo

Thx voor de snelle reactie!

Maar ga er niets meer aan doen, ben er na 2 jaar achtergekomen dat het een brommer is, was er al bang voor… Rijd 50km/u en rijdt nu rond als snorfiets, maar zoals ik heb vernomen is er geen mogelijkheid om hem op snorfiets kenteken te krijgen:(

Daarom doe ik hem weg als er eenmaal zo’n plaat op moet, ga niet met een helm rondrijden, dan pak ik liever de motor;)

Iemand toevallig die wil ruilen? Ik snor, jij brom? Ding hoeft er niet uit te zien, moet alleen betrouwbaar zijn….

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

kuwn
            Bijdrager

is 100 euro voor een 43mm cilinder duur ( jatoch) ?link

Kay
              Bijdrager

Het is in ieder geval niet goedkoop te noemen.Op Mopshop en JMPB shop heb je hem goedkoper!

Jelle89

er staat een Y in het balhoofd van me vespa SI, is dit een snor of een brom? graag snel antwoord want ik kan dat ding vandaag nog kopen voor 50 euro:D

Nick_orginelli
                  Bijdrager

om ff je al een idee te geven,
                    ik heb een K in mijn balhoofd nr. staan. Dit is brom.

hopelijk heb je er al IETS aan.

Jelle89

iets heb ik eraan, het is geen K…ik moet weten wat een Y in het balhoofd is…

Kay
                      Bijdrager

Ik weet bijna zeker dat het een snor is,want de letters b-a-l-k (balk) zijn brom.

Jeroen
                        Bijdrager

hoeveel moet je de verf verdunnen als je met de compressor je brommer gaat spuiten?
                          (op de pot staat het niet)

kuwn
                          Bijdrager

helpt een grotere karburator niet als je de inlaat niet vergroot ?

ArvidW
                            Donateur

*zucht*

Volgens de ene wel
                              Volgens de andere niet

In theorie kan een 13.13 gewoon niet beter rijden dan een standaard carb (op een ongeveild snor/bromblok) De binnendiameter van de carburateur is dan wel groter, maar het inlaatgat blijft 7mm (snorblok) of 10mm (bromblok) Dus in theorie schiet je er geen zak mee op.

Sommige beweren harder te trekken met een 13.13, ik geloof hier niet zo in. Mischien een snelheidswinst van 2km uur ofzo?!?!:S

ps: ik zei *zucht* omdat je de 10miljoenste al bent die dit vraagt, is niet erg dat je het vraagt, maar op den duur gaat steeds hetzelfde antwoord geven het vervelen:P

Home made engine dyno

kuwn
                              Bijdrager

ArvidW :
                                *zucht*

Volgens de ene wel
                                Volgens de andere niet

In theorie kan een 13.13 gewoon niet beter rijden dan een standaard carb (op een ongeveild snor/bromblok) De binnendiameter van de carburateur is dan wel groter, maar het inlaatgat blijft 7mm (snorblok) of 10mm (bromblok) Dus in theorie schiet je er geen zak mee op.

Sommige beweren harder te trekken met een 13.13, ik geloof hier niet zo in. Mischien een snelheidswinst van 2km uur ofzo?!?!:S

ps: ik zei *zucht* omdat je de 10miljoenste al bent die dit vraagt, is niet erg dat je het vraagt, maar op den duur gaat steeds hetzelfde antwoord geven het vervelen:P

zo iets d8 ik al dat ik de ** zoveelste was die dit vroeg )
                                nou dan weet ik dat ook weer

ArvidW
                                Donateur

Mischien nog ff wachten op een reactie van iemand anders, er zijn echt mensen die zweren bij een 13.13 op ongevijld carter. 🙂

Uitveilen is zeer aan te raden:) Het geeft echt zo veel betere preformance:D

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.