Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,656 tot 11,670 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CiaoSTB
    Bijdrager

Hee ik krijg deze week nieuwe krukaslagers, dus die ouwe kan ik met het nodige geweld er wel uit krijgen. Maar gaan de nieuwe er dan makkelijker in? aangezien ik niet hetbeste gereedschap heb en die lagers niet wil beschadigen natuurlijk. Geef anders maar wat tips ofzo:)

markiej
      Bijdrager

doe je krukas in de diepvries als de oude eraf zijn laat de krukas een dag liggen, pak je nieuwe lagers stook ze een beetje warm niet te lang, dan moet het wel een beetje makkelijk gaan.

niels-nijsten
        Bijdrager

wat is de snelste 43mm cillinder? icm met vario! dus mag behoorlijk hoogtoerig zijn. levensduur maakt niet zo veel uit:P

CiaoSTB
          Bijdrager

thx markiej:bier

Michel
            Bijdrager

Niels, ik geloof dat iedereen erg te spreken is over de 43mm DR Evo. Ik heb er zelf geen ervaring mee!

niels-nijsten
              Bijdrager

ik wel:P maar zou dit nou echt het snelste zijn?

Bluevespa
                Bijdrager

polini W-poort is ook een goed cilindertje:)

daveyy
                  Bijdrager

-Roy- :
                    @ davey: Mss als hij koud is dat hij niet genoeg slagen krijgt omdat hij niet genoeg compressie heeft ofzo, had ik ook vroeger met men kickblokje, duurt het ook redelijk wat meters voordat ie aanstaat met lopen??

met aanlopen krijg ik bijna het wiel niet gedraait maar dan loop ik hem in toeren en dan gaat die aan .
                    maar als die dan loopt gaat die niet eens sneller als 20 hij komt niet op zijn toeren??

Boelie
                    Bijdrager

hey
                      wat voor rollentjes zou ik nodig hebben bij deze setup die je hier links ziet?
                      ik heb nu 4,7 maar hij maakt teveel toeren volgens mij
                      iemand een idee?

nickciao
                      Bijdrager

Heey ik heb een vraagje

wat kun je vragen voor een ciao mix frame met blauwe plaat?

greets Nick

Mike
                        Bijdrager

alleen een los frame?

laat maar eens zien wat je hebt dan, aleen puur een frame miss 100 euro,

maar al zitten er wielen in en alles erop en erbij zodat mis alleen een blok op hoeft..
                          dan heb je eht al snel over 300 a 400 euro. snorries zijn wel populair en dus wel wat waard

Mike

Boelie
                          Bijdrager

weet er iemand toevallig hoe breed dat de orginele inlaat is bij dat vlakje in de carter zelf ?
                            of hoeveel er aan de onder kant is en en aan de boven zijde in mm alvast bedankt

Jelle
                            Moderator

dat is heel verschillend, hangt van het carter af…

Boelie
                              Bijdrager

gewoon een brom carter dus zonder olie toevoer;)
                                en ook geen snor:P hahaha

PiNeAppLePro
                                Bijdrager

Vragen:

– Zie setup <—-
                                  Mijn brommer wilt maar niet starten. Eerst sproeier 70 erin gedaan en nu 78 maar met desze 78 heb ik nog niet kunnen testen, want:

V-snaar zit er strak omheen maar koppelingshuis draait niet waardoor mijn vliegwiel ook niet draait. Weet even niet wat ik moet doen. Iemand tips ??

Groeten Sander!

15 berichten aan het bekijken - 11,656 tot 11,670 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.