Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,596 tot 11,610 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ii ax ii
    Bijdrager

sorry was wa rap

superindo
      Bijdrager

als je een electronische ontsteking hebt dan zou ik alleen je cilinder en zuiger er af halen schoonmaken (als er hele diepe krassen in zitten vervangen) en niet je vliegwiel en ontsteking enzo er af halen, die gaan namelijk bijna nooit stuk.
        wat is je probleem met je ciao? als hij goed vonkt enzo dan zou ik het vliegwiel mooi laten zitten:D

ii ax ii
        Bijdrager

superindo :
          als je een electronische ontsteking hebt dan zou ik alleen je cilinder en zuiger er af halen schoonmaken (als er hele diepe krassen in zitten vervangen) en niet je vliegwiel en ontsteking enzo er af halen, die gaan namelijk bijna nooit stuk.
          wat is je probleem met je ciao? als hij goed vonkt enzo dan zou ik het vliegwiel mooi laten zitten:D

kwou alles controleren enzo
          maar als het zo is als je zegt dan zal ik het laten
          thx

Joebaloe
          Bijdrager

heey

heb sinds kort een vespa Si gekocht maar hij loopt afentoe 46 en
            de keer erna loopt hij weer net over de 50.
            (ligt niet aan de wind) heeft iemand een idee wat dit kan zijn??

Gr Joebaloe

mixert
            Bijdrager

dit is het probleem met mijn vespa ciao mix, als ik mijn brommer aanren,
              dan moet hij altijd eerst op toeren komen voordat ik vooruit kom.
              als hij eenmaal op toeren is en vooruit gaat, trekt hij enorm bagger op.
              vanaf 25/30 kmh krijg ik pas een boost en begint hij een beetje met optrekken.
              als ik wegrijd bij een stoplicht, dan moet ik altijd de eerste 1 of 2 auto’s
              achter mij voor laten gaan voordat ik midden op de weg kan rijden, anders is hij nog
              niet op snelheid.

Wie weet wat er aan de hand is met mijn ciao mix?
              heb alle verschillende trekveertjes al getest maar merk bijna geen
              of zelfs geen verbetering.

alvast bedankt, mixert!

sombrero
              Bijdrager

msschn zijn je koppelingsschoentje gewoon bijna of helemaal op :d

mixert
                Bijdrager

zou dat dan de rede kunnen zijn voor het belabert optrekken? want de schoentjes slippen niet
                  en er is ook nog wel ongeveer 4 mm van dat zwarte spul over op de schoentjes…

mixert

LeMoN
                  Bijdrager

staat je vsnaar wel strak? en misschien even de schoentjes opruwen..

mixert
                    Bijdrager

v-snaar staat goed strak, en dat van die schoentjes opruwen zal ik eens proberen, deze zijn redelijk glad namelijk denk ik want ze zien er redelijk glad uit… schoentjes zijn ook niet vet ofzo… maar miss een motorische probleem? heb er nu sproeier 60 in… lijkt mij wel goed zo want volgensmij is de inlaat bewerkt door vorige eigenaar.

JayL
                      Bijdrager

misschien de domste vraag ooit, maar hoe krijgen jullie de tapeinden uit t blok?

Mike
                        Bijdrager

ik haal ze er alleen uit als ze egt af zijn en dat betekend dat je ze mag verneueken. dus ik zet ze in de bankschroef en daar puur het strakste stuk er ff uit en daarna met een tangetje het over neme

Mike

Crullie
                          Donateur

@ JayL, tapeind in de bankschroef en aan carter draaien linksom, daarna met griptang verder eruit draaien.

Poh die mike is me net voor :thumb

TICKLING BARN

sombrero
                            Bijdrager

mixert :
                              zou dat dan de rede kunnen zijn voor het belabert optrekken? want de schoentjes slippen niet
                              en er is ook nog wel ongeveer 4 mm van dat zwarte spul over op de schoentjes…

mixert

oh en het slechte optrkken komt voornamelijk ook door je uitlaat
                              een techno cc is niet egt een uitlaat die van optrekken houd.

Boelie
                              Bijdrager

weet iemand toevallig als een kick systeem samen gaat met ninja uitlaat?

FonS
                                Bijdrager

past niet 😉 ja past wel, maar dan kun je het pedaal niet meer omlaag trappen

15 berichten aan het bekijken - 11,596 tot 11,610 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.