Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,536 tot 11,550 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

ja er zitten gewoon 2 van die klemmen op waar het stuurtje tussen kan.

coda
      Donateur

@VeldMuijz:

Ik neem aan dat je bedoelt dat ie inhoudt op top,dat ie gaat pruttelen zeg maar.
        Begin eerst met je luchtfilter,maak er eens een extra gat in (kun je altijd weer dichtmaken) en een sproeier een paar mate groter.
        Veilen kan altijd nog,maar dan moet alles uit elkaar.

Boelie
        Bijdrager

ik heb nog een half verrot speedengine carter thuis gevonden (zonde) maja:P
          maar nu zit mijn krukasje erin en bij de inlaat heeft de vorige eigenaar helemaal gelijk geveild ofzo
          dus bij dat inlaatvakje zit normaal nog een rand van 2,3,4,5mm ofzo weet niet precies
          maar ik weet wel dat de krukas er normaal zowat precies lang hoort te gaan nu zit er heel wat speling tussen 3mm denk ik zo ongeveer,maar mijn vraag was dus kan ik verder alles monter en hop hop gaas derop?
          of zegge jullie van nee gooi ma weg die speedengine?
          ik heb nog 2 componenten epoxy vullijm misschien dat ik het daar mee kan opvullen of ook gheen idee?
          graag wat hulp:P
          Mvg Boelie

ArvidW
          Donateur

3mm speling tussen krukas en inlaatvlakje ?

Dat wordt wegflikkeren die hap, sluit niet af, geen power op lage toerentallen en middengebied. Aansteppen dus mocht je blok uberhaupt zelfs willen lopen.

@ Pineapple, precies zoals een 13.13

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

PiNeAppLePro
            Bijdrager

Thnx ArvidW :thumb Dacht het al maar voor de zekerheid 😛

Boelie
              Bijdrager

ah shit man!!!
                maar Arvid Kan ik zoiets niet oplossen met die lijm of wat anders ofzo??

gido-vespa

heb je ook een 15/15 mm cabrateur voor standaard carters ??

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

15/15 cab is een overkill denk ik op standaard carters. Het is de grootste carburateur die op speedengine carters kan. Speedengine carters hebben een grotere inlaat gedeelte dus ik denk dat een 15/15 niet op een standaard kan.

ArvidW
                    Donateur

@ Boelie, post eens een foto, het is ws wel mogenlijk maar het is wel ongelofenlijk beun en of het blijft zitten is de vraag als de krukas met 120km/uur langs komt zoeven

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Boelie
                      Bijdrager

ey kerel:P daar heb je helemaal gelijk in
                        wordt niks nee tenmiste hoe beter en langer ik erover ga nadenken hoe meer ik het inzie dat het niet gaat lukke
                        kijk ik kan wel een foto gaan poste maar dat inlaatgedeelte is gewoon helemaal vlak met de hele binnekant zeg maar zo rond
                        weg gedremeld
                        zonde zonde maar ja niks aan te doen
                        ik ga vandaag mijn carters opsturen naar Barry:D dus komt ook helemaal goed
                        eurocilindro 46mm kop heb ik splinternieuw van jaylon geregeld tenmiste zo heet die gast volgens mij:P
                        en dan wil ik me binnekort een keer 46mm alu Athena hale dat shiet teninste weer een stuk tore op man Alu
                        of niet dan tenmisnte als je gaat kijke naar de alu evo cilinder van scooters
                        egtt DUCHTIG SCHIEK geluidje hebbe die dan ma moet nog ffkus wachten man want anders is mun geld dadelijk weer in 1keer op:P

PiNeAppLePro
                        Bijdrager

Boelie, bedoel je die kerel van die site. Die heet jayton :thumb!

Boelie
                          Bijdrager

PiNeAppLePro :
                            Boelie, bedoel je die kerel van die site. Die heet jayton :thumb!

ah bijna goed:P

ey maar heb je dat spruitstukje voor je 15/15 zelf voor je speedengine gemaakt ja?

PiNeAppLePro
                            Bijdrager

Nee, speedengine carters + spruistuk zo gekocht =)

daveyy
                              Bijdrager

daveyy :
                                heey ik ben nu met mijn bekabeling bezig (elek onst)alleen heb ik een probleem.
                                als ik alles aangesloten heb, en mijn brommer start dan brand mijn voorlicht gwn normaal alleen de achterlicht brand haast niet.doe ik de achterlicht gelijk op de stroomdraad vanuit het blok doet die het wel gwn goed.
                                wie kan mij helpen???

Bubba
                                Bijdrager

Heeft je achterlampje wel het juiste voltage?

15 berichten aan het bekijken - 11,536 tot 11,550 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.