Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,506 tot 11,520 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VeldMuijz
    Bijdrager

Ik had vandaag geprobeerd om een citypower onder mijn vespa ciao te zetten, deze was afkomstig van een citta, het paste niet.
      Het gaatje waar de bout door heengaat voor mijn uitlaat bij mijn achterwiel zat te ver vooruit voor de ophangpunt van de uitlaat en ik kreeg hem niet onder mijn tandwiel het paste niet. iemand suggesties?

CiaoSTB
      Bijdrager

Hey, welke krukas lagers heb ik nodig voor mn ciao? linkje vaar jmpb is voldoende… en nu ik het blok toch helemaal uit elkaar gaan halen wat kan ik voor de zekerheid nog meer vervangen?? alvast bedankttt 🙂

1-feb
        Bijdrager

@ CiaoSTB http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3069

@ VeldMuijz gewoon een gaatje boren;)

VeldMuijz
          Bijdrager

jah thx maar het probleem is dan dus dat hij niet tussen mijn standaard en trapperstandwiel door kan?

1-feb
            Bijdrager

Traptandwiel er af zagen?!… Middenstandaard er af zagen?!… En zijstandaard nemen!

angel
              Bijdrager

iemand een goede how to om een cilinder te monteren? IK heb al gekeken op de site maar ik vond niet persé iets..En draait een simonini circuit goed op een 50cc?

JayL
                Bijdrager

angel :
                  iemand een goede how to om een cilinder te monteren? IK heb al gekeken op de site maar ik vond niet persé iets..En draait een simonini circuit goed op een 65cc?

wat is dit dan? :pest
                  http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=2584

1-feb
                  Bijdrager

@angel wel wat beter zoeken he;) http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=2584

voor 50cc is het beste een leo krul of een top one. kijk maar rond staat ook bergen over op de site;)

angel
                    Bijdrager

srr 🙁 Heb heel erge moeite met dingen vinden tussen een hele hoop regeltjes srr daarvoor. Leo krul=circuit?

1-feb
                      Bijdrager

ja leovinci krul/circuit is hetzelfde

daveyy
                        Bijdrager

heey ik ben nu met mijn bekabeling bezig (elek onst)alleen heb ik een probleem.
                          als ik alles aangesloten heb, en mijn brommer start dan brand mijn voorlicht gwn normaal alleen de achterlicht brand haast niet.doe ik de achterlicht gelijk op de stroomdraad vanuit het blok doet die het wel gwn goed.
                          wie kan mij helpen???

kipje
                          Bijdrager

Hoi,
                            Ik heb nu een Vespa si, en ik wil het blok uit elkaar halen.
                            Met een Ciao lukte het wel maar daat zit je blok onder een kapje, tussen je frame.
                            Me een si is dat anders, daar heb je geen kapje boven op, wel 2 zijkappen maar daar zit weer je poelie of je ketting(om te fietsen)
                            Hoe kan ik dus het beste bij me blokje?

Alvast bedankt

TvA Tuning
                            Bijdrager

Hoooi,

even ee nvraag:
                              ik wil graag me frame van me vepsa SI aanpassen dus ook zo’n stang in het midden lassen en dan wil ik ook graag een open stuk in het frame dat het blok daar iets boven uit steekt wat je bij een ciao ook hebt,

kan ik dit zodanig aanpassen zodat dit lukt?

Alvast Bedankt 😉

Martijnvanheerde
                              Donateur

Ik snap het niet echt maar een handig ding is: De Slijptol:duivel

diac
                                Bijdrager

@ kipje, de hele achterbrug eronderuit halen. veren los en de brug van het frame loskoppelen.

15 berichten aan het bekijken - 11,506 tot 11,520 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.