Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,461 tot 11,475 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiNeAppLePro
    Bijdrager

Mijn probleem:

Ik heb van Tim een 4 spaaks naaf gekocht. Ik ben er zeker van dat deze past alleen hij loopt erg stroef. Nou heb ik gezien dat er een beetje witte coating en blankje lak zit op het gedeelte waar je remschijven moeten remmen. Ook hebben deze 4 spaaks best een tijdje gelegen in me schuur waardoor er een beetje vliegroest/roest opzit. Kan ik dit gewoon wegschuren en zoja met welke korrel?

Groeten,

Sander

Dave93
      Bijdrager

Kan je zuigerveren ook verkeerd monteren nou bedoel ik niet onder naar boven doen.

CiaoSTB
        Bijdrager

je moet gewoon zorgen dat de openingen vn je zuigerveren ‘om’ die puntjes op je zuiger zitten, onder is precies andersom met boven. Zag ik nl eerst niet

VeldMuijz
          Bijdrager

AAAHUm!?

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3017
            dit lijkt mij de citypower alleen is mijn vraag is dit de citypower en deze past neem ik aan gewoon op een ciao?

1-feb
            Bijdrager

Dat past gewoon

wezepcitta
              Bijdrager

:?bij de citta van me vriendin gaat om de paar maanden de contactpunten kapot dat stukje kurk ofso breek af

weet iemand waardoor dat komt:?

Vincent
                Donateur

wezepcitta :
                  :?bij de citta van me vriendin gaat om de paar maanden de contactpunten kapot dat stukje kurk ofso breek af

weet iemand waardoor dat komt:?

Je bedoeld dat stukje wat over je nok heen loopt? Zo ja dan is waarschijnlijk of je nok beschadigd en wordt dat stukje weggeschuurd of de nok wordt niet gesmeerd door het smeerviltje.

Dus controleer even of je nok nog helemaal glad en mooi is zo niet deze even netjes maken of een nieuwe erin.

kobe
                  Bijdrager

vraag: ik heb nu een bromblok onder mijn ciao hangen. met een 12/7 carb en een std luchtfilter. als ik hem start krijgt hij veels te veel benzine. ik doe men kraan dicht en hij verzuipt zichzelf al. sproeier is 47. bij mijn vorige blok lekte hij niet en was de carb ook niet zo overgoten met benzine als hij nu is… iemand enig id?
                    kleinere sproeier?
                    kapotte carb?
                    benzine kraan die teveel geeft oid?

iemand anders zon soortgelijk probleem gehad ?

bvd

Vincent
                    Donateur

kobe :
                      vraag: ik heb nu een bromblok onder mijn ciao hangen. met een 12/7 carb en een std luchtfilter. als ik hem start krijgt hij veels te veel benzine. ik doe men kraan dicht en hij verzuipt zichzelf al. sproeier is 47. bij mijn vorige blok lekte hij niet en was de carb ook niet zo overgoten met benzine als hij nu is… iemand enig id?
                      kleinere sproeier?
                      kapotte carb?
                      benzine kraan die teveel geeft oid?

iemand anders zon soortgelijk probleem gehad ?

bvd

Je krijgt iig dus voldoende benzine, je kraantje kan niet ”teveel” benzine geven want normaalgesproken sluit je vlotternaald de boel af als het niveau benzine in je carb hoog genoeg is. Het kan wel zijn dat je vlotter blijft hangen maar dan zou er continu benzine lekken uit de carb.

Probeer eens je carb gewoon helemaal schoon te maken en even kijken of je filter niet verstopt zit. Voor hetzelfde geldt is je sproeier er gewoon uitgevallen.

kobe
                      Bijdrager

ik zal men carb morgen eens schoonmaken 😉 eens kijken of dat helpt. en volgens mij lekt hij ook continu. dus wat jij zegt zou het ook nog een kunnnen zijn..

Bluevespa
                        Bijdrager

ik weet niet hoor.. maar zit niet in een STD blok sproeier 42, aangezien er niet veel of niks veranderd is aan dat blok, dan zou 47 toch te groot zijn??

kobe
                          Bijdrager

zou je door een 5 maten te grote sproeier zulke erge overstroming krijgen? (ik weet het zelf niet)

Tonni
                            Moderator

Sproeier maat heeft niets te maken met het eventueel overstromen van de carburateur. Dat moet je zoeken in de vlotternaald, of een lekke pakking. Kijk eens waar hij overstroomt (maak hem eens droog, en kijk waar hij het eerst nat wordt).

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Boelie
                              Bijdrager

het
                                ik ben mij linkse moer van mijn vario achterklok kwijt:boos
                                kan ik nu niet van mijn oude klok die middelste dikke as omruilen zodat ik eigelijk weer een moer heb of gaat dan niet zo makkelijk??
                                of waar kan ik zo’n linkse moer nieuwe bestellen/halen??

Vincent
                                Donateur

Boelie :
                                  het
                                  ik ben mij linkse moer van mijn vario achterklok kwijt:boos
                                  kan ik nu niet van mijn oude klok die middelste dikke as omruilen zodat ik eigelijk weer een moer heb of gaat dan niet zo makkelijk??
                                  of waar kan ik zo’n linkse moer nieuwe bestellen/halen??

De linkse moer wordt lastig om te krijgen is bijna nergens te vinden. Je kan gewoon de as van een andere klok overzetten.

15 berichten aan het bekijken - 11,461 tot 11,475 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.