Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 mei 2008 om 15:07 #128852
Mijn probleem:
Ik heb van Tim een 4 spaaks naaf gekocht. Ik ben er zeker van dat deze past alleen hij loopt erg stroef. Nou heb ik gezien dat er een beetje witte coating en blankje lak zit op het gedeelte waar je remschijven moeten remmen. Ook hebben deze 4 spaaks best een tijdje gelegen in me schuur waardoor er een beetje vliegroest/roest opzit. Kan ik dit gewoon wegschuren en zoja met welke korrel?
Groeten,
Sander
24 mei 2008 om 15:19 #128853Kan je zuigerveren ook verkeerd monteren nou bedoel ik niet onder naar boven doen.
24 mei 2008 om 17:19 #128854je moet gewoon zorgen dat de openingen vn je zuigerveren ‘om’ die puntjes op je zuiger zitten, onder is precies andersom met boven. Zag ik nl eerst niet
24 mei 2008 om 19:02 #128856AAAHUm!?
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3017
dit lijkt mij de citypower alleen is mijn vraag is dit de citypower en deze past neem ik aan gewoon op een ciao?24 mei 2008 om 19:08 #128857Dat past gewoon
24 mei 2008 om 20:35 #128858:?bij de citta van me vriendin gaat om de paar maanden de contactpunten kapot dat stukje kurk ofso breek af
weet iemand waardoor dat komt:?
24 mei 2008 om 20:38 #128859wezepcitta :
:?bij de citta van me vriendin gaat om de paar maanden de contactpunten kapot dat stukje kurk ofso breek afweet iemand waardoor dat komt:?
Je bedoeld dat stukje wat over je nok heen loopt? Zo ja dan is waarschijnlijk of je nok beschadigd en wordt dat stukje weggeschuurd of de nok wordt niet gesmeerd door het smeerviltje.
Dus controleer even of je nok nog helemaal glad en mooi is zo niet deze even netjes maken of een nieuwe erin.
24 mei 2008 om 21:05 #128860vraag: ik heb nu een bromblok onder mijn ciao hangen. met een 12/7 carb en een std luchtfilter. als ik hem start krijgt hij veels te veel benzine. ik doe men kraan dicht en hij verzuipt zichzelf al. sproeier is 47. bij mijn vorige blok lekte hij niet en was de carb ook niet zo overgoten met benzine als hij nu is… iemand enig id?
kleinere sproeier?
kapotte carb?
benzine kraan die teveel geeft oid?iemand anders zon soortgelijk probleem gehad ?
bvd
24 mei 2008 om 21:16 #128861kobe :
vraag: ik heb nu een bromblok onder mijn ciao hangen. met een 12/7 carb en een std luchtfilter. als ik hem start krijgt hij veels te veel benzine. ik doe men kraan dicht en hij verzuipt zichzelf al. sproeier is 47. bij mijn vorige blok lekte hij niet en was de carb ook niet zo overgoten met benzine als hij nu is… iemand enig id?
kleinere sproeier?
kapotte carb?
benzine kraan die teveel geeft oid?iemand anders zon soortgelijk probleem gehad ?
bvd
Je krijgt iig dus voldoende benzine, je kraantje kan niet ”teveel” benzine geven want normaalgesproken sluit je vlotternaald de boel af als het niveau benzine in je carb hoog genoeg is. Het kan wel zijn dat je vlotter blijft hangen maar dan zou er continu benzine lekken uit de carb.
Probeer eens je carb gewoon helemaal schoon te maken en even kijken of je filter niet verstopt zit. Voor hetzelfde geldt is je sproeier er gewoon uitgevallen.
24 mei 2008 om 21:24 #128862ik zal men carb morgen eens schoonmaken 😉 eens kijken of dat helpt. en volgens mij lekt hij ook continu. dus wat jij zegt zou het ook nog een kunnnen zijn..
24 mei 2008 om 21:25 #128863ik weet niet hoor.. maar zit niet in een STD blok sproeier 42, aangezien er niet veel of niks veranderd is aan dat blok, dan zou 47 toch te groot zijn??
24 mei 2008 om 21:37 #128864zou je door een 5 maten te grote sproeier zulke erge overstroming krijgen? (ik weet het zelf niet)
24 mei 2008 om 21:45 #128865Sproeier maat heeft niets te maken met het eventueel overstromen van de carburateur. Dat moet je zoeken in de vlotternaald, of een lekke pakking. Kijk eens waar hij overstroomt (maak hem eens droog, en kijk waar hij het eerst nat wordt).
I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 mei 2008 om 06:21 #128866het
ik ben mij linkse moer van mijn vario achterklok kwijt:boos
kan ik nu niet van mijn oude klok die middelste dikke as omruilen zodat ik eigelijk weer een moer heb of gaat dan niet zo makkelijk??
of waar kan ik zo’n linkse moer nieuwe bestellen/halen??25 mei 2008 om 07:07 #128867Boelie :
het
ik ben mij linkse moer van mijn vario achterklok kwijt:boos
kan ik nu niet van mijn oude klok die middelste dikke as omruilen zodat ik eigelijk weer een moer heb of gaat dan niet zo makkelijk??
of waar kan ik zo’n linkse moer nieuwe bestellen/halen??De linkse moer wordt lastig om te krijgen is bijna nergens te vinden. Je kan gewoon de as van een andere klok overzetten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.