Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,431 tot 11,445 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mathijs16
    Bijdrager

Hallo,

Nog een vraagje. Ik heb nu een DR Evo cilinder in combinatie met een 13/13 crab en techno circuit uitlaat. Maar ik ben op zoek naar een nog snellere uitlaat. Dus voor meer topsnelheid. Welke uitlaat kan ik dan het beste nemen?
      Bedankt!

Greetz Mathijs

daveyy
      Bijdrager

heey ik heb een standaart kick blok
        setup:
        cil 50cc
        12/12mm carb
        proma cc en sproeier 50
        standaart vario
        als ik hem wil aankicken met voor vario erop doet die het niet.
        haal ik de voor vario eraf doet de brommer het wel
        licht dit aan de sproeier of wat ander??

FonS
        Bijdrager

LeMoN :
          hey,

waar kan je die 6 bouten die je groot en klein carter aan elkaar vast maken kopen? want mijne zijn sommige echt tering hard geroest, dus wil wat nieuwe hebben voor als de boel weer in elkaar gaat!

en hoe kan je makkelijk zijn of iets M6 of M8 is?

gewoon bij de doe-het-zelf winkel, neem je even de oude mee voor de lengte enzo

die zijn m6, kun je zien door de bout ff op te meten met de schuifmaat (6mm is uiteraard m6, ‘m’ staat voor metrische schroefdraad omdat wij met centi/millimeters werken (metrisch stelsel) en niet met inches)

CiaoSTB
          Bijdrager

Hoelang moet je ong een splinternieuwe 43mm dr evo inrijden?? en voor het rijden voorverwarmen hoeft nooit toch?

Kevinwol
            Bijdrager

300km inrijden. de eerste 100km niet harder dan 40 en daarna ongeveer 50 rijden. en het beste is ook een beetje ollie extra in de tank gooien!

niels-nijsten
              Bijdrager

NEE niet in 1 klap na 300km 40 rijden 50 gaan kneure dan heb je geheid een stootrand te pakken!
                ik heb mijne met mengverhouding 1 op 30 ingereden met leo krul. ongv 100km rustig aan niet meteen volgas maar wel VARIEEREN(of hoe je eht ook schrijft:P) in toeren en na 300km af en toe volgas rijden niet te lang achter elkaar

CiaoSTB
                Bijdrager

ok dankje, ohja had ik gelezen veel variëren.. thnx 🙂 maar is 1 op 30 niet wat veel? mij werd 1 op 40 aangeraden..

hansieb
                  Moderator

Gewoon lekker gassen!

Ik heb mijne nu 150 km ingereden schat ik. Hij moet vooral goed op zen staart getrapt worden anders wordt die lui

Michel
                    Bijdrager

Inderdaad Hansie :thumb. Ik heb geloof ik 20 kilometer ingereden 😛 en er is niks te zien. Heb geen tijd om in te rijden 😀

LeMoN
                      Bijdrager

Inrijden was vroeger nodig omdat de kwaliteit van benzine en olie toen niet zo goed was als nu, nu is 50km voor alu al veel en 100km voor giet ook wel eigk 😛

JayL
                        Bijdrager

Ik rij ook nooit in..nouja, niet te lang dan :lol. Eerst goed afstellen en dan 1 stap grotere sproeier pakken, ff warm draaien en dan bij elke paar honderd meter een aantal secondes volgas geven en dan weer 40 en dit een paar dagen herhalen. na een week is t al goed ingereden

CiaoSTB
                          Bijdrager

oke dank jullie wel, maar om helemaal niet in te rijden lijkt me niet echt een goed idee.. 😀 en dat ie lui word?? dacht het dus niet8) booaapp

LeMoN
                            Bijdrager

als je niet speelt met je gas word hij wel lui/tam….

CiaoSTB
                              Bijdrager

ja nou dat is precies wat ik bedoel:con

LeMoN
                                Bijdrager

FonS :
                                  gewoon bij de doe-het-zelf winkel, neem je even de oude mee voor de lengte enzo

die zijn m6, kun je zien door de bout ff op te meten met de schuifmaat (6mm is uiteraard m6, ‘m’ staat voor metrische schroefdraad omdat wij met centi/millimeters werken (metrisch stelsel) en niet met inches)

wat is precies 6mm :P? de diameter van de staaf waar het schreofdraad op zit zegmaar?

FonS: ja de schroefdraad

15 berichten aan het bekijken - 11,431 tot 11,445 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.