Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,416 tot 11,430 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

hij zij dat 15 mm wel kon dat daar een manier voor was..
      een pvc buisje over inlaat doen en dan de 15 mm erop?

alvast bedankt 😀

1-feb
      Bijdrager

helpt toch niet als de inlaat maar 13mm is dus neem gewoon de 13/13 😉

TvA Tuning
        Bijdrager

ok 😉 bedankt 😉 😀

Tyrax
          Bijdrager

Ow oke dan, bedankt:P Maakte me al zorgen :p

Raadt
            Bijdrager

@ 1/2: op 50cc zie ik alleen de gewone reedvalve staan, waar zie jij de kickversie dan? 😕

nog iemand suggesties voor kickstart onderdelen??

.-{2F4OV}-.

Kickstart onderdelen zijn niet te krijgen in de winkels of webshops. Kickversie van reedvalve wel bij jmpb en mopshop. Maar er zit geen kickkruk en de hele shit bij. Die kun je alleen 2e hands kopen.

Kheb nog wel een compleet kickblok liggen. Maar deze zijn gereviseerd en lopend. Dus prijs liegt er niet om;) Maar is wel supergoed spul. Miss mijn complete blok kopen en dan kotteren en 80cc erop. Als dat je bedoeling is tenminste:thumb

Raadt
                Bijdrager

Kijk eens aan, dat is een ideale reactie 😀
                  Mijn bedoeling is eigenlijk om mn DEPS er op te leggen en volle wangen op een kickkrukas te laten persen, maar ik wil geen originele inlaat hebben omdat ik dit maar ‘beun’ klein vind, ook als die bewerkt is.. 🙁
                  aangezien ik al problemen had met het aanrennen van een 62,44cc malossi brevettato ga ik er dus ook niet van uit dat een 75cc DEPS aan te rennen is :con
                  Toch zie ik geen KickReedvalve op mopshop staan 😕
                  maar voor kickspul zou ik dan wel bij jou terecht kunnen? En je woont ook niet ver weg zie ik 🙂
                  Groeten, Raadt

jan-willem
                  Bijdrager

weet iemand toevallig de maten van de keerring van de as die het wiel ingaat bij je achterklok ? tis een vario klok , maar dat zal wel niet zo veel uitmaken.

Ivo
                    Bijdrager

Ivo :
                      Hallo
                      Ik had laats wat probleempjes: spie kapot cilinder tapeinde gaar en zat los enzo! inmiddels allemaal weer gemaak maar nu gaat die niet meer aan! als ik ren dan doet die nix vonkt niet geen compressie want sigmente en vliegwiel draait niet mee maar koppeling huis wel! ik had eers dat het wiel nog blokkeerde maar heb ik koppeling erop nieuw opgezet en blokkeer niet meer, en nu is dr nog een schuurend geluid in koppeling .. ijzer over ijzer ofzo!
                      alvas bedankt! graag reactie wat ut kan zijn en hoe ik het oplos!! :!

groetjes

LeMoN
                      Bijdrager

hey,

waar kan je die 6 bouten die je groot en klein carter aan elkaar vast maken kopen? want mijne zijn sommige echt tering hard geroest, dus wil wat nieuwe hebben voor als de boel weer in elkaar gaat!

en hoe kan je makkelijk zijn of iets M6 of M8 is?

william
                        Bijdrager

ik heb een bestelling gemaakt om jmpb .nl waar ook een 105 mm poulie bij zat. ik heb dus ook die nsaar besteld voor een 105mm poulie. nou wil ik hem op mijn CIAO etten is de snaar te lang die is natuurlijk voor een citta. maar welke snaar moet ik nou hebben voor een ciao met een 105 mm poulie?

greets william

Daan777
                          Moderator

Post hem maar ff opnieuw:

Ik wil de volgende setup:

46 polini
                            nuova kruk
                            speed-engine
                            simo zij-inlaat
                            calibrata 22mm.

Zal ik hier een 19mm carb bij doen?
                            Of het spruitstuk uitboren tot 21mm (omdat de echte binnendiameter standaard 19mm is) en een 21mm carb op doen?
                            Wat rijd beter?
                            Of krijg ik met zo’n 21mm op deze setup hetzelfde gezijk als sil met z’n 28mm carb op z’n simonini?
                            Daar heb ik namelijk geen zin in.

LeMoN
                            Bijdrager

william :
                              ik heb een bestelling gemaakt om jmpb .nl waar ook een 105 mm poulie bij zat. ik heb dus ook die nsaar besteld voor een 105mm poulie. nou wil ik hem op mijn CIAO etten is de snaar te lang die is natuurlijk voor een citta. maar welke snaar moet ik nou hebben voor een ciao met een 105 mm poulie?

greets william

poulie 105 is niet voor ciao’s, ciao’s snor std poulie is 95… 105 past niet tussen het frame en met die poulie ga je zelfs te langzaam, ciao heeft grotere wielen dus 😉

@Daan, gewoon 19mm nemen, 21mm heeft grote kans op overkill en is veel kutter af te stellen…

hey,

waar kan je die 6 bouten die je groot en klein carter aan elkaar vast maken kopen? want mijne zijn sommige echt tering hard geroest, dus wil wat nieuwe hebben voor als de boel weer in elkaar gaat!

en hoe kan je makkelijk zijn of iets M6 of M8 is?

1-feb
                              Bijdrager

Passen koppelingsveertjes ook in een achterkoppeling of moet je daar van die “speciale” malossi achterkoppelingsveertjes voor hebben?

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

kan gewoon.
                                  veertjes zijn t zelfde

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 11,416 tot 11,430 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.