‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,056 tot 11,070 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Bijdrager

een tecno circuit is wel begrensd 😉 Kyk maar es bij how to’s…Staat er ergens tussen. En tuurlijk trek hij beter op hoor maar ik vind gwn dat je er een dikke cilinder achter moet hangen…maar das myn mening…En trekveertjes zorgen vo een beter optrek…Je zou beter tweedehands een leo krul kopen 😉 Trekt goed op een std 50cc setup en de top is ook nog goed!

Roy!

Roy! :
        De bougie is het in ieder geval ook niet, want die heb ik net vervangen.
        Ook als je loopt met de decompressiekabel ingedrukt dan hoor je de motor meegaan (dat was al uiteraard) maar nu klinkt het anders dan normaal, meer dof.

Niemand?:|

niekst3r
        Bijdrager

kheb et over met zon bochtje? ik heb gehoord dat daar geen begrenzing in zat?
          en ik vind et ook iets mooier (a)[thumb=datas/thumbs/1891-techno.jpg]1891-techno.jpg[/thumb]

angel
          Bijdrager

is gwn een circuit naar mijn weten….:?

niekst3r
            Bijdrager

normaal is dat stukkie na de bocht tog altijd recht?

angel
              Bijdrager

ruimtelyk inzicht 😐 Draai es in je hoofd die uitlaat om in 3D zicht en kyk dan es andere pics vd circuit…Tis gwn een circuit…En ik blijf erbij: zet die uit je hoofd….Een leo krul zal op je std setup veel beter lopen. Je hebt beter een stevig cilindertje steken vo een circuit…Das myn mening..

niekst3r
                Bijdrager

volgensmij is dat dunne stukje na de dikke bocht tog echt niet recht hoor 😛
                  we zullen wel zien wat de anderen der van zeggen fnie dan 😀
                  met je ruimtelijk inzicht(a)

Ziggys91
                  Bijdrager

angel :
                    ruimtelyk inzicht 😐 Draai es in je hoofd die uitlaat om in 3D zicht en kyk dan es andere pics vd circuit…Tis gwn een circuit…En ik blijf erbij: zet die uit je hoofd….Een leo krul zal op je std setup veel beter lopen. Je hebt beter een stevig cilindertje steken vo een circuit…Das myn mening..

ik denk dat dat aan jou ligt want ik zie toch overduidelijk een knik in het verloopstuk zitten!

niekst3r
                    Bijdrager

:lol

angel
                      Bijdrager

maakt niet uit of er een begrenzer inzit of niet….Als je het topic over de tecno circuit leest staat er duidelyk dat je beter een leo krul kunt kopen op je std setup 😉

niekst3r
                        Bijdrager

ahaha 😉

angel
                          Bijdrager

effe serieus…Komaan…Doe je ogen open en lees de reviews…Ik zou gwn een leo krulletje kopen…Zal je veel meer bevallen! Nu ik toch gepost heb….Zou ik blauwe polini trekveertjes steken in myn koppeling. De setup vind je links.

jan-willem
                            Bijdrager

hoe krijg ik m’n voorband van de velg af ? moet namelijk m’n binnenband plakken . heb al met bandenlichters en schroevendraaier s geprobeerd , maar dat werkte niet.

william
                              Bijdrager

als ik een m stuur op mijn ciao zet of een crosstuur, kan ik dan mijn koplamp er ook op zetten of gaat zit niet.

greets william.

FSC 72
                                Bijdrager

Alle lucht eruit en met je handen de band indrukken zodat de band “in de velg valt”. Dus met je duimen net boven de velg op de band duwen zodat er speling tussen je band en de velg komt (effe rondgaan zodat de band overal vrij is). Dan met bandenlichters de band uit je velg wippen net als bij een fiets.

15 berichten aan het bekijken - 11,056 tot 11,070 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.