‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,841 tot 9,855 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pluum
    Bijdrager

Dan draait het vliegwiel niet meer mee met de krukas;)

markiej
      Bijdrager

een vriend had hem ook gebroken de brommer liep een stuk minder, hij wilde de cp’s vervangen en zag toen dat de spie gebroken is en die brommer van mij loopt nu ook klote en trekt niet meer op. dus de spie zou bij mij ook gebroken kunnen zijn ofniet?

pier
        Bijdrager

hij kan ook gebroken zijn en dan draait het vliegwiel evengoed dan is hij gedeeltelijk gebroken ( maakt dan heel veel herrie )
          miss heb je er iets aan!:)

Jacky
          Bijdrager

@ barrie ik zal eens kijken. Hoe zijn de prestatie’s eigenlijk van deze uitlaat?

Even kijken bij tuning aub.

Tomahawk
            Bijdrager

Mijn brommer rijdt op het moment niet lekker. Ik heb het probleem hier al eens voorgelegd en het lijkt op versleten/kapotte contactpunten.
              Zitten er consequenties aan vast aan het doorrijden hiermee? (mijn bromboer zit 5 KM verderop)

disaster
              Bijdrager

hallo

bestaat er een zuiger pen 12 voor athena 50

want ik heb nu een pen 10 maar ik krijg een pen 12 kickkrukas maar
                waar kan een een zuiger vinden

iemand????

Jacky
                Bijdrager

Tomahawk :
                  Mijn brommer rijdt op het moment niet lekker. Ik heb het probleem hier al eens voorgelegd en het lijkt op versleten/kapotte contactpunten.
                  Zitten er consequenties aan vast aan het doorrijden hiermee? (mijn bromboer zit 5 KM verderop)

Nee dit kan geen kwaad.

Smooth_Patrick

Gianelli excel fibre uitlaat wat is die ongeveer waard

Svennoow
                    Bijdrager

Ik had een vraagje over je krukaslagers.
                      Hoe worden deze gesmeerd?
                      en ik heb met het monteren wat vet tussen de lagers gedaan, kan dit kwaad?

-Roy-
                      Bijdrager

iets raars

ik moest mijn brommer dus terugvoeren voor aan de politie te laten zien en hopen dat ik geen boete krijg,

ik dus op mijn 70malo, geveild carter, 13/13 power @68 een super origineel uitlaatje gezet, geen sito plus maar echt origineel.

hij rijd ook nog verbazingwekkend goed oook:O hoe kan dit? en ik draai de bougie eruit geeft hij zelfs beetje wit aan. hij zou toch nooit moeten kunnen dat hij nog 45 ofzo rijd, en nog goed ook zonder die aanpassingen van sproeier en carb enzo??

Svennoow
                        Bijdrager

zet je orgi carb erop met std luchtfilter, dan komt die niet boven de 30kmh uit:P

en natuurlijk poulie 105mm;)

PoliniCitta
                          Bijdrager

Svennoow :
                            Ik had een vraagje over je krukaslagers.
                            Hoe worden deze gesmeerd?
                            en ik heb met het monteren wat vet tussen de lagers gedaan, kan dit kwaad?

dat is niet gebruikelijk, tenminste, ik doe het nooit als ik de lagers vervang
                            de lagers worden gesmeerd door olie. daarom heb je ook 1 gaatje in het kleine carter en 1 in het grote. die gaatjes komen bij de lagers uit.

Roger102
                            Bijdrager

Even een vraagie he,
                              Als ik een originele varioset op men 43mm DR Bewerkt carter leg, wat zijn de gevolgen daarvan buiten een lagere topsnelheid, en wat zal de topsnelheid dan zijn ??

Svennoow
                              Bijdrager

dat is niet gebruikelijk, tenminste, ik doe het nooit als ik de lagers vervang
                                de lagers worden gesmeerd door olie. daarom heb je ook 1 gaatje in het kleine carter en 1 in het grote. die gaatjes komen bij de lagers uit.

dus kan eigenlijk niet zoveel kwaad?

ciaoracer
                                Bijdrager

IK heb dus voor mijn bravo een nieuwe snaar nodig voor 80 mm poulie.

Kan ik dan gewoon dezelfde snaar als voor citta nemen met 80 mm poulie?

15 berichten aan het bekijken - 9,841 tot 9,855 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.