‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

kogellagertjes even vervangen + even invetten

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Jacky
      Bijdrager

jow dankje

Fredzzz
        Topic starter

welke vsnaar heb ik nodig voor vario setup op een ciao, het gaat hier om 90mm achter koppelings schrijven…

welke maat/maten dus?

woe
          Bijdrager

Tonni :

woe :
            Ja, die is dan 0.2mm groter.
            en kan dan makkelijker een vastlopen van komen

Een 38.4 zuiger krijg je niet eens in een 38.2 cilinder.

wat lult mn bromboer dan:D

dirk
            Bijdrager

is een proma cc niet veel te te hoogtoerig voor een kompleet std brommer. of kan ik beter als ik die erop doe een 80 mm poulie doen, of gaat ie dan nog meer toeren maken?

dirk
              Bijdrager

kan iemand mijn vraag beantwoorden? en ist niet verstandig om met die toeren wnat die maakt ie dan best veel meer olie te doen?

Nick_orginelli
                Bijdrager

op een std. brommer een 80 poulie, dan kan het zijn dat ie ut niet meer trekt en kom niet van de plaats

dirk
                  Bijdrager

met een proma wil die dan wel denk ik.. maar t beantwoord niet egt mijn vraag.. maar tog bedankt

Kay
                    Bijdrager

Fredzzz :
                      welke vsnaar heb ik nodig voor vario setup op een ciao, het gaat hier om 90mm achter koppelings schrijven…

welke maat/maten dus?

13*950.

Edjuh
                      Bijdrager

Ik heb de slotspeling van mn ouwe deps gemeten, de ene veer is 0,5 en de andere 0,8, nou is duidelijk dat die aan vervanging toe zijn denk ik, maar moet ik het gemiddelde van de 2 spelingen nemen voor de ‘algemene waarde’?

Jacky
                        Bijdrager

dirk :
                          met een proma wil die dan wel denk ik.. maar t beantwoord niet egt mijn vraag.. maar tog bedankt

Idd is vervelend in dit topic de helft van de vragen wordt vergeten heb ik ook last van. Een proma cc is prima geschikt voor 50cc. Ook met 80 poulie kom je nog netzogoed vna de plaats als 95 ( ik merkte haast geen verschil) Op top ga je dan flink stuk harder door, zeker aan te raden dus.

Meer olie is volgens mij niet nodig. Je krijgt met di euitlaat en grotere sproeier dus meer benzine en dan automatisch meer smering;)

timschilders
                          Bijdrager

is koelvloeistof van een auto ook goed voor een watergekoelde kop van een vespa?

PoliniCiao
                            Bijdrager

Ik zou die koelvloeistof halen wat voor scooters bedoeld is, lijkt me beter dan die voor een auto 😉

Monstercitta
                              Bijdrager

timschilders :
                                is koelvloeistof van een auto ook goed voor een watergekoelde kop van een vespa?

Er kan gewoon koelvloeistof van een auto in hoor geen probleeem

wheelieking89
                                Bijdrager

lle koelvloeistoofen zijn tog hetzelfde ????? of heeft onze VOERTUIGEN leeraar ons dat nouw niet geleerd ???

het enigste wat kan schelen is de temperatuur van her bevriezen 🙂

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.