Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 januari 2008 om 19:08 #125861
heeii
mijn standaard vespa valt nog wel uns uit als ik sta te w8te bij het stoplicht?!! 😕
heeft dit te maken met te kleine sproeier!? welke maat moet ik ongeveer hebbee:)
gr guy10 januari 2008 om 19:18 #125862guy :
heeii
mijn standaard vespa valt nog wel uns uit als ik sta te w8te bij het stoplicht?!! 😕
heeft dit te maken met te kleine sproeier!? welke maat moet ik ongeveer hebbee:)
gr guyDan moet je even je stationer schroef aandraaien(rechts op je carburateur) als je de kap van je ciao eraf haalt is er een speciaal gaatje gemaakt waardoor je die kan aandraaien, door die schroef viel hij bij mij ook wel eens uit
10 januari 2008 om 19:23 #125863@simonferrari:
een kapotte lager ratelt meestal wat meer en zal je ook merken op het moment dat je gewoon rijdt..
je kan natuurlijk je lagers altijd even een beetje vetten, wd40 ofzoiets..aangezien je zegt dat het gebeurd als je remt.. denk ik bijna eerder dat je remsegment aan vervanging toe is..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.10 januari 2008 om 20:19 #125864@ Guy: als het de stationair schroef niet is moet je eens je contactpunten en condensator enzo vervangen.
10 januari 2008 om 21:19 #125865Rebel :
je trekt hem pas na 300km open?dan zul je wel een stootrand hebben gecreerd.
Die dingen hoe je niet echt zo lang in te rijden hoor.
Gewoon extra mengen eerste paar keer en niet volgasrijden hele tijd.@ Rebel
nee ik heb hem wel eerder open getrokken om die stootrand te vermijden, en niet te lang volgas maar nu wat langer.
nu ben ik inmiddels wel naar huisgereden, maar reed nog goed. allen als ik hem egt helemaal opentrok toen ik naar huis ging
dan knalde er iets tussen men voetpakking koppakking (compressieverlies). als ik boven de 75 ging
dus dalik ff nakijkenwaarom mijn vorige dr evo kapot ging: pistonpenclipje was afgebroken, en zat vast in de pen. heeft daar de 4 gaten gemaakt
denk ik, zoalsik in mijn eerdere post omschreefmaar bedankt voor je info
groetn nick11 januari 2008 om 16:22 #125868Ik heb (polini groene) trekveertjes nodig.. ik heb gezocht op sites als easyparts.nl , hier vin je ze wel voor vespa..maar hier staat ciao dan niet bij, ik neem aan dat deze wel goed zijn. en zo niet, waar vind ik ze dan wel?
groeten Stan11 januari 2008 om 17:34 #125869Stann,kijk even bij onze sponsor JMPB.
11 januari 2008 om 18:03 #125870nou, ik ben er weer, om eens een domme vraag te stellen…
ik heb net een ciao gekocht en dus nog niet echt goed gekeken maar achter de zwarte spatborden zit een ketting en aan de andere kant bobine met aandrijving enzz
maar hoe kan ik dan MAKKELIJK bij het blok, de cabrateur enz komen?? kan er nog meer vanaf behalve die kapjes?
of is het gewoon kut werkow ik bedenk me nu.. moet ik het voetenplankje er miss afhalen????
alvst bedankt
11 januari 2008 om 18:04 #125871IPSI 2021 FACO :
Rebel :
je trekt hem pas na 300km open?dan zul je wel een stootrand hebben gecreerd.
Die dingen hoe je niet echt zo lang in te rijden hoor.
Gewoon extra mengen eerste paar keer en niet volgasrijden hele tijd.@ Rebel
nee ik heb hem wel eerder open getrokken om die stootrand te vermijden, en niet te lang volgas maar nu wat langer.
nu ben ik inmiddels wel naar huisgereden, maar reed nog goed. allen als ik hem egt helemaal opentrok toen ik naar huis ging
dan knalde er iets tussen men voetpakking koppakking (compressieverlies). als ik boven de 75 ging
dus dalik ff nakijkenwaarom mijn vorige dr evo kapot ging: pistonpenclipje was afgebroken, en zat vast in de pen. heeft daar de 4 gaten gemaakt
denk ik, zoalsik in mijn eerdere post omschreefmaar bedankt voor je info
groetn nickDat is dus exact wat ik ook heb, niet een hele harde knal maar, je voelt het wel, en volgens mij ligt dat echt aan mijn uitlaat, volgens mij kan hij gewoon zijn druk niet kwijt door de uitlaat die je hebt, want ik heb het als ik zo een 65 rijdt, dat hij dan soms knalt.
11 januari 2008 om 18:04 #125872@ Mipgast: ja gewoon de voetenplank eraf :p kom je bijna overal aan
wat moet je precies doen aan je blok dan?
11 januari 2008 om 18:10 #125873FonS :
@ Mipgast: ja gewoon de voetenplank eraf :p kom je bijna overal aanwat moet je precies doen aan je blok dan?
in principe niet zo veel, een keertje op ondekingstocht:p en even cabrateur schoonmaken enzzz
maar, bedankt:-)
11 januari 2008 om 18:23 #125874iemand bekend met de 50cc italikit of bestaat deze niet?? ben vandaag bij de bromboer gweest voor sproeier en bougie en die had dr50cc liggen(89 euro) en italikit50cc(49euro) wil eigenlijk meer cc’s maar carter is begrensd en ga niet kotteren ofzo dus welke 50cc zou ik het beste kunnen nemen??(of nog andere suggesties voor 50cc ”snel” cillinders?)
11 januari 2008 om 18:40 #125875Dan past zon normale 50cc er ook niet in.
Heb ook een begrensd carter gehad wel 4 x 50cc geprobeert maar 1 paste.
Je zult dus moeten fresen!
11 januari 2008 om 19:03 #125876maar ff over mun vraag!! 50cc italikit hoe rijd die?
heb nu trouwens gwoon zoeen merkloze 50cc snel11 januari 2008 om 19:22 #125877Welke trekveertjes met 50cc ? Grijze ? of wat raden jullie me aan :p
alvast bedankt

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.