Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

wat voor krukas is dit? en is het een goede…

timschilders
      Bijdrager

timschilders :
        vraagje,

wie weet hoeveel volt een contact spoel maakt van cp?
        want ik denk dat mijn spoel te weinig volt geeft, en daarom als ie warm is en meer toeren maakt uitvalt omdat de vonk te slecht is en de bougie kapot knalt, dus weet iemand hoeveel volt zo’n ding maakt, dan kan ik het even nameten

heb even met de volt meter doorgemeten hoeveel volt bij de bobine komt en dat is 0,2 a 0,3 volt als ie stationair loopt, is dat niet veel ste weinig

cittadriver
        Donateur

timschilders :

heb even met de volt meter doorgemeten hoeveel volt bij de bobine komt en dat is 0,2 a 0,3 volt als ie stationair loopt, is dat niet veel ste weinig

daar loopt hij niet mee volgens mij heb je verkeerd gemeten

Edjuh
          Bijdrager

@Jeroen, het is duidelijk een racekrukas aan de drijfstang te zien, het zou een yasil/top racing kunnen zijn maar ook een andere want ik ken ze niet allemaal.

timschilders
            Bijdrager

cittadriver :

timschilders :

daar loopt hij niet mee volgens mij heb je verkeerd gemeten

ik heb niet bij de bougie gemeten, ik heb gemeten bij het kabeltje dat uit het blok komt, dus het kabeltje van de ontstekingsspoel, ik snap wel dat de bougie meer volt geeft

Vespaflappie
              Bijdrager

Top Racing asje……

Opzich wel goed, minder voor het 80cc werk….

Kay
                Bijdrager

Hoezo is die krukas minder goed voor 80cc?

Ziet er wel hendig leip uit die krukas.

Fredzzz
                  Topic starter

is dat een 70cc malossi (deps?) cilinder/zuiger?

mulder[sst]

hansieb :

edje :
                      hey
                      ff vraagj :
                      hoe krijg k mijn balhoofdspeling weg uit me citta 😛
                      k begin me nu beetj op te regen daaraan 😉
                      k hoor ut wel
                      bedankt 😀
                      mzzls

Die dikke moer bij je balhoofd zwaar aandraaien met een moordenaar.

wel eerst ff je poten losdraaien in je kroonplaat anders draai je die moer stuk
                      je draaid dat allemaal ff los en dan draai je die moeren boven aan je kroonplaat (grote chromen) en die ring onder je kroonplaat aan. je probeert de tussenweg tussen teveel speling en te strak te vinden en dan is hij goed afgesteld.
                      Dan draai je die imbusjes weer aan van je vork poten in je onderste kroonplaat.

hansieb
                      Moderator

Draaide die grote moer aan en de speling was direct over… ik draaide niks stuk ofzo gewoon ring ertussen en goed stevig vast draaien.

mulder[sst]

dat komt omdat je misschien de moer maar een slagje aan moet draaien, maar als er veel speling op zit moet jhe de moer zover aandraaien dat je de kroonplaat naar beneden duwt

VespaCiaoPaul
                          Bijdrager

is je licht serie geschakelt? want mn achter+voorlicht doet t ineens niet en mn koplampje is kapot maar mn achterlicht weet ik niet want het is best een gefrot bij mij om die te checke.

wheelieking89
                            Bijdrager

cittatuner kan mij filmpje niet zien op JL grillo project :S iemand ??

Tonni
                              Moderator

FonS :
                                ey aangezien ik eerst gevallen ben met mijn ciao moet ik een nieuwe koplamp dr op zetten, ben van plan een lamp van een mix te pakken, gewoon voor het mooie, is wat ronder he.
                                nou vroeg ik me af of een mix lamp past op het beugeltje van mn hoekige lamp, en of ik in een die lamp mijn claxon dan nog kwijt kom (heb geen tellertje)

tnx

Normaal zit er in een mix koplamp al een toetertje. Dus er is zeker ruimte voor een (standaard) toeter.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

timschilders
                                Bijdrager

weet niemand hoeveel volt een ontstekingsspoel afgeeft, als je het meet bij het kabeltje wat uit het blok komt? is o,2 a 0,3 volt te weinig?

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.