Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Bijdrager

heb ook nog een vraagje:P niet over de vespa maar evengoed..
      wie weet miss waar t frame nummer bij een mini batavette staat??
      is dus een oldtimer enk wil deze dus gaan verzekeren maar dan moet ik natuurlijk eerst het frame nummer vinden..
      al vast bedankt

Nick_orginelli
      Bijdrager

vraagje: hoe krijg ik mijn gaskabel los uit de hendel ??:?

mulder
        Bijdrager

hoe erg is het om dat shimringetje onder je vliegwiel op het nokje niet te monteren>?

pier
          Bijdrager

@ Nick_orginelli : je moet dat schroefje wat ervoor zorgt dat de kabel in de je handvat blijft zitte eruit schroeven.. dan kun je zow je kabel uit het gashandvat haalen..

@ mulder : bedoel je dat ringetje dat zown uitham heeft zeg maar waar t spietje door moet??

mulder
            Bijdrager

ja

pier
              Bijdrager

hmmz ik zouw t eik niet weten of dat veel uitmaakt… miss weet iemand anders t wel ??

R.oel !

mulder :
                  ja

als je die ovale ring bedoelt van ong 1 á 2 cm dik, dan is dat zeker “erg”, want dan kun je niet eens rijden…
                  maar lijkt me logischer dat je dat hele dunne ringetje bedoeld, die heb k dr niet eens inzitten, maakt niks uit… 😉

Nick_orginelli
                  Bijdrager

ik heb alles schroefjes losgedraaid maar de gaskabel zit in zoon blokje ( daar krijg ik um niet uit:|)

iemand een idee hoe dit moet?

R.oel !

Harder aan je kabel trekken ?? die zal wel gerafeld zijn ofzo, dat die daarom vast blijft hangen, want normaal zou je de gaskabel er gewoon zo uit moeten halen.

Nick_orginelli
                      Bijdrager

jah klopt, het is ook gelukt:thumb

mulder
                        Bijdrager

@ roel natuurliujk bedoel ik niet het nokje, zon noob ben ik niet

vraagje: – wat moet er allemaal in je voorwiel van links naar rechts – moer – vorkpoot – km teller – schaalbusje – balletjes -schaalring – schaalring – balletjes – bus – rem – moer – vorkpoot – moer??

nog een – waarom past een 5spaaks remplaat wel in me ciao vorkje, maar van een 4spaaks of een 3spaaks niet?

Kay
                          Bijdrager

Is een krukaskering van een mix hetzelfde als die van een kickstarter?

barry
                            Donateur

yep,dit is hier in België dezelfde.

VespaCiaoPaul
                              Bijdrager

is je achterspatbord een los onderdeel of deel van het frame? (wheelie achterover gegaan en nu scheef:boos :con

mulder
                                Bijdrager

mulder :

vraagje: – wat moet er allemaal in je voorwiel van links naar rechts – moer – vorkpoot – km teller – schaalbusje – balletjes -schaalring – schaalring – balletjes – bus – rem – moer – vorkpoot – moer??

nog een – waarom past een 5spaaks remplaat wel in me ciao vorkje, maar van een 4spaaks of een 3spaaks niet?

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.