Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Sleutelbeheerder

huh, waar is pagina 26, of ligt dat aan mij?

VespaCiaoPaul
      Bijdrager

gewoon op “Vorige pagina” klikken

AA-T
        Sleutelbeheerder

ohjah 😀 das ook nog mogelijkheid natuurlijk..
          klik altijd in de rij met getallen en daar mist 26 ineens bij mij (in dit topic) :con

Jeroen
          Bijdrager

daarmee zijn roel en ik niet geholpen:no

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

R.oel ! :

Jeroen :
              als ik gereden heb zit er allemaal olie achtige drap tegen mn engine aan naast de uitlaatpoort,
              soms ligt er ook gewoon een plasje op de grond.

ligt dit aan slechte verbranding, dus een te grote sproeier, maar ik heb nog een 64 erin terwijl er wel een 66 in mag dus dat lijkt me niet, of moet ik een andere bougie heb er een B7H in (is orgineel toch?)…

of heb ik gewoon te veel olie? heb nou 1:40 gemengd, {ben nog beetje in het rijden}.

ben benieuwd wat hierop t antwoord is, ik heb hier ook wel (wat) last van, dacht zelf dat de pakking gewoon niet 100% on orde was…

klinkt dom maar op een snelle setup is vespa (carburateur) verrot af stellen. hij krijgt teveel benzine in sommige opzichten en bovenin goed of te weinig.
              en hij moet t ergens kwijt, en uitlaatpoort is t makkelijkste. bij mij is t ook helemaal zwart etc

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

Nick_orginelli
              Bijdrager

een vraagje:

een orginele vario op een 42 aluminium cilinder van polini met die nacisyl(ofziets) wand een goed idee?
                😕

AA-T
                Sleutelbeheerder

een heel goed ide zelfs..

wel even je carters aanpassen.. en geen standaard uitlaatje 🙂

edit:
                  how niet goed gelezen..
                  orginele vario, mja zou toch voor race-voorvario gaan en andere drukveer

mman
                  Bijdrager

hey ff klein vraagje over spuite van kappe ik ben net klaar met spuite van metallic zwart legt nu half uurtje te drogen maar sommige metallic stofjes ligge nog los erop daald dit nog in of moet ik er nog overheen met blanke lak zodat het goed hecht?

btw ik heb met primer gedaan…

b.v.d martijn.

AA-T
                    Sleutelbeheerder

metallic stofjes los erop?!

heb ik zelf nog nooit meegemaakt..
                      heb je in een goede stofvrije ruimte gespoten?
                      muren/grond vochtig gemaakt en afgeplakt..

deuren niet open laten staan zodat er wind naar binnen kan etc.?

denk namelijk eerder dat het gewoon stof is wat op je spuitwerk is gekomen 🙁

en heb je 1 laag gespoten? je kan namelijk beter meerdere dunne lagen derop spuiten.. als je het er in 1 keer dik op spuit kan je nog wel eens putjes krijgen in je lak, en das niet al te mooi..

als na het drogen die “metallic deeltjes” er nog steeds op liggen zou ik het licht opschuren met korel 400 nat schuurpapier ofzo.. en nog weer een keer spuiten..

succes ermee

mman
                      Bijdrager

ja ik heb buite gespoten is gewoon goed gegaan in een windvrij hoekje

en ja ik heb meerdere dunne lage gespoten maar ik ben van plan om hoogglans blanke lak er nog op te doen dus dan zal k ze nog met 600 korrel en water opschuren klein beetje en dan zal het wel goed zijn.

maar bedankt voor reactie en ik denk dat het dan stof was maar het zag er wel uit als die metallic deeltjes.

laters martijn.

AA-T
                        Sleutelbeheerder

buiten in een windstil hoekje is ook niet bepaald goed..
                          even verderop waar het wel waait word stof opgetild..

wind komt samen met het stof aan bij een windstil hoekje..
                          wind vind het stof maar een beetje te zwaar..
                          en het valt naar beneden..

de beste plek is gewoon tussen 4 muren, een plafond en vloer je brommer te spuiten.. liefst zelfs nog afgesloten, maar dan uiteraad wel met afzuiging.. anders stik je echt gewoon.. ben der wel eens behoorlijk van geschrokken hoe verstikkend dat is.. hoesten/tranen/snakken naar lucht/zelfs een keer pijnlijk roken 😐

Edjuh
                          Bijdrager

Die gassen zijn zeer giftig, eigenlijk móet je wel een gasmasker hebben(geen stofkapje dus:con). Ze zijn ook slecht voor de slijmvliezen in je ogen, daarom snap ik niet dat ik profi. spuiters wel eens zonder bril zie.

Ik heb nog een vraagje: Welke bougie kan ik het beste nemen met de volgende setup:

43mm autisa
                            carter getjoend
                            13-13 met 66 sproeier en bewerkt filter
                            malossi vario
                            ninja

Ik heb nu zo’n bosch super ding, dat is de enige die mn dichtstbijzijnde bromhoer heeft. Rijdt prima, maar ik neem aan dat er misschien iets beters is.

PoliniCiao
                            Bijdrager

Ik heb altijd NGK bougies, en rij nou met een sterkte 8.
                              Ik denk dat deze voor jouw ook wel goed is, ik heb er alleen goeie ervaringen mee, heb ook een 9 maar daar loopt hij neit lekker mee.

J3sp3R
                              Bijdrager

Past een cilinderkop van een Ciao onder een Citta? Als het niet zo is; waarom niet dan?

ausskip88
                                Bijdrager

past wel alleen past een citta kop past niet op een ciao zonder annpassingen

15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.