Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 juni 2006 om 20:18 #134238
als ie breder is wil niet zeggen dat ie beter is ofzo hoor
8 juni 2006 om 21:05 #134239hey
ff een vraagje
k kan een handmade krijge
maa k moet hoeveel ut kost om ut te late opsture ?
weet iemand dat
alvast bedankt
mzzls 😉8 juni 2006 om 21:18 #1342405,50
als ie breder is wil niet zeggen dat ie beter is ofzo hoor
Maar hij is wel degelijk beter;)
8 juni 2006 om 21:35 #134241cittatuner :
😮 waar moet je op letten bij parelmoerlak ik heb nl. een parelmoerset van veel centjes en die wil ik niet vernaggelen:?zowiezo dat je alles 1 richting op spuit, dus van links naar rechts bijvoorbeeld..
want als je ineens van boven naar beneden/van rechts naar links/schuin/etc. etc. spuit..
word je lak niet mooi, komt door bepaald bestandsdeel in parelmoerverf die ervoor zorgt dat ie “van kleur verrandert” in verschillend licht.. al deze deeltjes moeten er op dezelfde manier op worden gespoten..ik heb der egt vanaf gezien, misschien dat ik het nog laat doen door een bedrijf.. maar vind voor mezelf het risico te groot.. ik zou dus iemand zoeken die er veel ervaring mee heeft als ik jou was
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.8 juni 2006 om 21:51 #134243Effe vraagje ik heb vandaag me orginele kop vervangen door een malossi 43mm kop, wat heeft dit voor een nut want ik merk opzich niet veel, ze zeggen dat je met een hoge druk kop harder optrekt maar merk ik niet veel van (kan ook aan me poelie liggen want die ga ik weer vervangen door een 95 poelie), maar wat is nu het nut van zoon kop??? (en voor de domme onder ons, ik weet wel waar een kop voor dient, maar waar dient die hoge druk kop nu voor omdat hij groter is)
8 juni 2006 om 22:01 #134245hij is groter voor de cilinder-inhoud, zodat je zuiger niet kan beschadigen..
hogedrukkop houd geloof ik in dat de squish-waarde (?) kleiner is..
de afstand tussen de zuiger en kop waarin je benzinemengsel word samengedrukt en tot ontploffing gebracht..je zal der inderdaad harder door moeten optrekken.. maar geloof dat ik ergens had gehoord, dat dat maar 1% is, dus dat je het niet echt merkt, is dan logisch 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.9 juni 2006 om 00:06 #134249Wil binnenkort ff gileratje laten poedercoaten, vorige keer bij het bedrijf zelf laten afplakken(framenummer,gewoon alles met schroefdraad etc.) maar waren ze benzinekraantje vergeten.
Wil niet meer dat dit gaat gebeuren, dus iemand idee hoe ik dit het beste kan beschermen.
Afplakken met tape kan lijkt me niet, want het gaat in een oven.9 juni 2006 om 06:06 #134250een oud benzine kraantje erop zetten, had ik ook gedaan en werkt prima
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 juni 2006 om 07:33 #134251hey, in een van me evo blokken heb ik de malossi race kruas en in de andere de mazzuchelli
echter past de spie niet (goed) in die van malossi en komt het vliegwiel er niet goed op te zitten, dan kantelt het vliegwiel zo een beetje als die er op zit met spie er in…
ben ik nu gek of moet een een andere spie in? Er moest ook een andere moer op die krukas (die ik inmiddels al heb :))
9 juni 2006 om 09:20 #134255Herr FlicK :
een oud benzine kraantje erop zetten, had ik ook gedaan en werkt primaok en het framenummer, en ophangpunten van de veren(citta) etc hoe heb je dit gedaan?
9 juni 2006 om 11:01 #134258Moertjes erop draaien lijkt me.
9 juni 2006 om 11:21 #134260iemand ervaring met auto-plamuur?
zal dit scheuren/barsten als ik naden van mn brommer hiermee plamuur?
bijvoorbeeld de naden tussen de montagestangen voor je zadel en achterspatbord?Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.9 juni 2006 om 13:28 #134262Fredzzz :
hey, in een van me evo blokken heb ik de malossi race kruas en in de andere de mazzuchelliechter past de spie niet (goed) in die van malossi en komt het vliegwiel er niet goed op te zitten, dan kantelt het vliegwiel zo een beetje als die er op zit met spie er in…
ben ik nu gek of moet een een andere spie in? Er moest ook een andere moer op die krukas (die ik inmiddels al heb :))
Lijkt me dat de spie wat minder makkelijk er in gaat omdat de krukas nieuw is toch? Of past hij echt onmogelijk?
En wat voor moer moet er dan op die krukas? Het zou allemaal normaal moeten zijn lijkt mij.
9 juni 2006 om 17:32 #134268als ik gereden heb zit er allemaal olie achtige drap tegen mn engine aan naast de uitlaatpoort,
soms ligt er ook gewoon een plasje op de grond.ligt dit aan slechte verbranding, dus een te grote sproeier, maar ik heb nog een 64 erin terwijl er wel een 66 in mag dus dat lijkt me niet, of moet ik een andere bougie heb er een B7H in (is orgineel toch?)…wat voor bougie kan ik er het beste indoen?
of heb ik gewoon te veel olie? heb nou 1:40 gemengd, {ben nog beetje in het rijden}.
9 juni 2006 om 17:34 #134269
R.oel !Jeroen :
als ik gereden heb zit er allemaal olie achtige drap tegen mn engine aan naast de uitlaatpoort,
soms ligt er ook gewoon een plasje op de grond.ligt dit aan slechte verbranding, dus een te grote sproeier, maar ik heb nog een 64 erin terwijl er wel een 66 in mag dus dat lijkt me niet, of moet ik een andere bougie heb er een B7H in (is orgineel toch?)…
of heb ik gewoon te veel olie? heb nou 1:40 gemengd, {ben nog beetje in het rijden}.
ben benieuwd wat hierop t antwoord is, ik heb hier ook wel (wat) last van, dacht zelf dat de pakking gewoon niet 100% on orde was…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.