Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Topic starter

jah dat klopt, maar tjah, je betaalt ten eerste voor de uitlaat, dan moet je hem later verchromen voor 100 euro ofzo…
      ik zou het niet doen, ik zou hem polijsten (heb het zelf ook al gedaan, ziet er goed uit)

alleen moet ik het zelf nog beter afwerken

en omdat je toch hieroh vlakbij woont zou je mee gaan naarBosina, ze hebben polijst spul en ze weten er veeel van…

ALLEEN vraag ik me nu af…want die kerel bij bosina zei, nadat ik hem vroeg of ik mn SP goed had gepolijst, dat dat nooit mooi blijft, dat het doffig wordt en snel weer gaat roesten, hij zei ook dat dit direct naar een dagje of twee gebeurt

uh, ik merk er tot nu nog niets van…en ik heb er zelfs geen blanke lak omheen…

maargoed…

dus Alrik, als je daar nog heen moet, mischien ook voor de kleuren van je brommer, doen we:D ?!

AA-T
      Sleutelbeheerder

jup doen we :).. ik moet in iedergeval alvast primer hebben dus kan ik daar alvast mee beginnen :p kan het voor de rest mooi rustig aan doen.. heb mn blokje niet in elkaar, de stang tussen mn frame en de achterbrugversteviging zitten der ook nog niet op.. dus voordat ik rijd op (deze) brommer.. ben ik al wel int volgende jaar denk ik.. de kleuren ben ik denk ik al wel uit 😀 iig allemaal hoogglansend 8)

over dat polijsten had ik ook weer een heel ander verhaal gehoord (dan dat het gaat roesten en dof bla bla..) had namelijk gehoord dat door het polijsten je het oppervlakte gladder maakt (duh), maar doordat het gladder word gemaakt, krijgt vuil en roest geen grip op het oppervlak.. dus volgens die theorie.. als je het goed hebt gedaan.. heb jij geen omkijken meer naar je uitlaat 😀
        al weet ik wel cker dat het op den duur zou moeten roesten.. er komt ook constant vuiligheid/lucht en weet ik veel wat allemaal tegenaan.. oppervlakte word weer minder glad en de roest krijgt weer grip 🙂
        dus jah.. welk verhaal nou over het polijsten klopt, deze of die van die kerel bij bosina.. weet ik niet, maar ik hoop voor je die van mij :wink

cittadriver
        Donateur

het is dat je niet in de buurt woont want net over de grens bij mij in limburg zit een duitser max 20 euri’s ben je klaar. moet je hem wel voorbewerkt brengen

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Ik heb dus even een nieuwe vooras gehaald, dit omdat mijne nu helemaal verrot is door t verkeerd erin zetten denk ik en het niet invetten ervan.

Kan iemand mij de volgorde vertellen dus ook welke ring achter de wielplaat moet etc etc..

alvast bedankt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

AA-T
            Sleutelbeheerder

cittadriver :
              het is dat je niet in de buurt woont want net over de grens bij mij in limburg zit een duitser max 20 euri’s ben je klaar. moet je hem wel voorbewerkt brengen

dat geluk heb ik dan net weer 🙁 maja.. moet nog maar even rondbellen wat het hiero in de buurt moet kosten.. heb alleen nog geen zin om de gouden gids te pakken :p

Tonni
              Moderator

Herr FlicK :

Ik heb dus even een nieuwe vooras gehaald, dit omdat mijne nu helemaal verrot is door t verkeerd erin zetten denk ik en het niet invetten ervan.

Kan iemand mij de volgorde vertellen dus ook welke ring achter de wielplaat moet etc etc..

alvast bedankt

Zoals je het oude loshaalt, moet het nieuwe er ook in…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

mman
                Bijdrager

ik had een klein vraagje tussen door: als je een gaatje boord in je std luchtfilter zal het veel verschil geven?

en wat is dan dan de beste plek om te boren?

woe
                  Bijdrager

je kan ook gewoon die 3 gaten weg zagen, zodat je 1 groot gat heb

maakt wel mooier geluidje

iaccaloco
                    Bijdrager

Weet je wat nóg beter is?

Een Malossi-luchtfilter!

Gaten boren e.d. is en blijft voor prutsers, kláár!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

woe
                      Bijdrager

ik vind n powerfilter te overdreven klinken voor n snor die 55 gaat

dus toch hou ik t bij n aangepaste standaard ding

Fredzzz
                        Topic starter

ik heb een super leuke vraag…

heb vandaag dus nog twee brommers gekregen…moet nog wat aan gebeuren enzo…

maar ik heb geen flikker van een idee hoe je dat stuur van die ciao eraf krijgt? :blush omg 😀

gewoon bij het ding eronder…?!

Vespaflappie
                          Bijdrager

iaccaloco :
                            Weet je wat nóg beter is?

Een Malossi-luchtfilter!

Gaten boren e.d. is en blijft voor prutsers, kláár!

Weet z’n set-up niet maar malossi filter blijft troep aanzuigen en maakt ook nog eens een kutgeluid….

woe :
                            ik vind n powerfilter te overdreven klinken voor n snor die 55 gaat

dus toch hou ik t bij n aangepaste standaard ding

Helemaal mee eens:) Eindelijk es iemand:P

Tonni
                            Moderator

Fredzzz :

maar ik heb geen flikker van een idee hoe je dat stuur van die ciao eraf krijgt? :blush omg 😀

gewoon die bout bovenaan bij het balhoofd (zeg maar ‘in’het stuur)een stukkie losdraaien, en er dan een tik met een hamer op geven, dan schiet de blokkering los, net al bij een fiets.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Fredzzz
                              Topic starter

Tonni :

Fredzzz :

gewoon die bout bovenaan bij het balhoofd (zeg maar ‘in’het stuur)een stukkie losdraaien, en er dan een tik met een hamer op geven, dan schiet de blokkering los, net al bij een fiets.

zover ik weet zit er geen bout meer…

zo kan ik er toch ook een tik op zetten? want hij wil wat moeilijk los…

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

ik help je zaterdag wel even 🙂 ciao = ownage natuurlijk he 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.