Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pleasure
    Bijdrager

@ Dice
      Neem een citta kap, snij de variobol uit een andere kap, beetje plamuren en dat zal wel goedkomen, lijkt mij 😉

hansieb
      Moderator

Dice :
        Maar ik vraag hier dan ook om een CUSTOM kap die iemand gemaakt heeft thomazzzzzzz. Niet om een standaard kap waar jij mij al van gezegd hebt dat ze onbestaande zijn.

Oke zal direct mijn idee maar vertellen omdat ik eerst vario op de citta wou 🙂

OF je neemt een Si achterbrug of je doet dit:

Men neme een cittakap, men neme een riool buis die net zo groot is als de achtervario 🙂 en dan met epoxyhars de rioolbuis aan de kap vastmaken 🙂 leek me echt een zwaar vet idee. Ziet er ook nog wel tof uit denk ik.

Cafy
        Bijdrager

@ jaster ik denk bij epc of andere schooter/brommer onderdelen zaak.. 😕

Edjuh
          Bijdrager

Dice, een gilera cba kap, misschien is dat wat, ik weet dat ze zeldzaam zijn, maar dat zijn in feite citta kappen met variobol(tenminste, die in italie).

edje
            Bijdrager

ff een klein vraagj
              << met mijn setup haal k maa 55/60
              is dat normaal ?
              k vind ut neit hard gaan voor die setup 😛
              maa k d8 dat k er de 70 wel meej zou halen 😀

hansieb
              Moderator

edje :
                ff een klein vraagj
                << met mijn setup haal k maa 55/60
                is dat normaal ?
                k vind ut neit hard gaan voor die setup 😛
                maa k d8 dat k er de 70 wel meej zou halen 😀

Ah op de citta zal je nog ene leuk feitje vertellen.

Je uitlaat is niet geschikt voor die setup neem AUB! een proma circuit.

Ten tweede je poelie is te groot wil je 70km halen doe maar ene poelie 55 -60 trekt wel minder maarja je wilt hard.

mman
                Bijdrager

ff vraagje ik heb me blok eronder uit maar nu wil het niet lukken met de vliegwiel trekker
                  ik heb hem er helemaal in gedraaid in het vliegwiel zeg maar en dat bovenste moet je er dan indraaien zodat het vliegwiel naar boven komt maar dat gaat niet doe ik iets verkeerd en hoe moet het anders?

alvast bedankt martijn.

Edjuh
                  Bijdrager

Met een sleutel/bahco/tang de trekker vast houden, en met de sleutel(19/20/21 een van de drie) de bout bovenop aandraaien. Er moet natuurlijk wel een beetje kracht op komen, zodra hij losschiet kan je het verder met je vingertjes:)

mman
                    Bijdrager

ooh oke ik zal ff proberen bedankt he;)

Kay
                      Bijdrager

Waar zit op een superbravo het Nl goedkeuringsnummer?

hc_mike
                        Bijdrager

heb vandaag ongelukje gehad, nu is door een flinke schuiver mijn blok helemaal naar achter geschove, krijg em met geen mogelijkheid weer naar voor, speciaal trucje voor hoe het makkelijk gaat? snaar slipt echt ongelofelijk hard.

Jacky
                          Bijdrager

hallo, Ik twijfel nog tussen een langwerpige of rechthoekige plaat. Heeft iemand toevallig en foto van en ciao waarop je ze duidelijk ziet. Van 2 vershcillende dus, misschien kan ik mijn keuze dan makkelijker maken!

Jacky
                            Bijdrager

hc_mike :
                              heb vandaag ongelukje gehad, nu is door een flinke schuiver mijn blok helemaal naar achter geschove, krijg em met geen mogelijkheid weer naar voor, speciaal trucje voor hoe het makkelijk gaat? snaar slipt echt ongelofelijk hard.

Speciaal trucje niet, maar als je filter eraf haalt en dan een grote schroevendraaier tussen 3de ophangpunt en frame steekt en dan de bovenkant van schroevendraaier richting stuur beweegt. Oefen je grote kracht uit , maar hebje al geprobeerd zeker?

hc_mike
                              Bijdrager

Nee, gaan we proberen thnx

Edjuh
                                Bijdrager

Kay :
                                  Waar zit op een superbravo het Nl goedkeuringsnummer?

Bij mijn bravo zit het gewoon op het balhoofd.

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.