Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

Weet iemand nog waar je die voorlamp roostertjes kan krijgen???

Kay
      Bijdrager

Brommerzaak ofzo,of epc?

Edjuh
        Bijdrager

En als je de wanhoop nabij bent kan je ze bij mopshop bestellen.

Nick_orginelli
          Bijdrager

bij EPC krijg je ze zeker:D

voor 4.50 dacht ik;)

Nick_orginelli
            Bijdrager

ik heb een vraag:

ik heb dus een frame dat niet door de schouwing komt:boos

kan iemand me een foto pasen van het NL nummer (op het balhoofd) en framennummer waar ik kan zien waar ik op moet lette:? en hoe het opgebouwd is.

alvast bedankt:thumb

Nick_orginelli
              Bijdrager

of zegge wat die combinaties van het NL nummer (op het balhoofd) en framenummer kunnen zijn????:?

Kay
                Bijdrager

Ja daar kom je mee door de schouwing mits je framenummer niet is overgetikt/gestolen.

KennyVespa
                  Bijdrager

YEssssssssss 😀 want hij isn iet gestolen 😀 en me paps was de eerste trotse eigenaar 😀

kuffi
                    Bijdrager

Ik heb dan weliswaar een Citta maar een probleempje met de Gianelli Excel

Hij zit helemaal goed aan het blok maar er zijn 2 dingen wat niet helemaal klopt. Die pijp gaat niet samen met het bokstandaard lijkt wel en die ophanging achter komt echt nergens op uit. Ik snap er geen hol van. Ik kan de pijp natuurlijk nog een klein beetje optillen maar het komt niet ergens op uit. Help?!?!

Wouz-LwB
                      Donateur

mischien als je standaard weg is dat ie beter past,dat is met meerdere uitlaten zo,
                        dan zou je een zij standaard kunnen monteren. en mischien is er geen gat voor in je brug.
                        als dat zo is gewoon ff eentje bij boren. maar het kan ook zijn dat deze uitlaat gewoon niet past , hij hangt wel ver naar voren door die knik.:?
                        gr

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

denk dat deze uitlaat eigenlijk alleen op ciao past. dan komt hij DENK ik op de achterwiel bout.
                          weet ik niet cker.. want ciaobrug is korter

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

mman
                          Bijdrager

WARM loper?

ik was net ff aan het rijden gewoon rustig 25 30 toen gaf ik rustig gas bij steeds meer tot hij bijna niet meer kon dat ff zo’n 5 sec vastgehouden en toen begon me blokje een dof bromment geluid te maken dus ik stoppen uitgezet en naar huis geloopt kan ik nu gewoon weer rijden als hij afgekoelt is?

en is het erg wat er is gebeurd?

alvast bedankt martijn.

November Rain
                            Bijdrager

mman :
                              WARM loper?

ik was net ff aan het rijden gewoon rustig 25 30 toen gaf ik rustig gas bij steeds meer tot hij bijna niet meer kon dat ff zo’n 5 sec vastgehouden en toen begon me blokje een dof bromment geluid te maken dus ik stoppen uitgezet en naar huis geloopt kan ik nu gewoon weer rijden als hij afgekoelt is?

en is het erg wat er is gebeurd?

alvast bedankt martijn.

als ie warm loopt valt ie eignelijk vanzelf al uit of je moet echt een soort van “mini-warmloper” hebben gehad.. anyway.. gewoon ff stukje proberen te rijen en ff je carb (sproeier) zuiver maken en dan naa rje bougie kijken

Nick_orginelli
                              Bijdrager

ik heb een vraag:

ik heb dus een frame dat niet door de schouwing komt!

Kan iemand me een foto pasen van het NL nummer (op het balhoofd) en framennummer waar ik kan zien waar ik op moet lette en hoe dit nummer is opgebouwd.??
                                of zegge wat die combinaties van het NL nummer (op het balhoofd) en framenummer kunnen zijn????

alvast bedankt:|

November Rain
                                Bijdrager

Nick_orginelli :
                                  ik heb een vraag:

ik heb dus een frame dat niet door de schouwing komt!

Kan iemand me een foto pasen van het NL nummer (op het balhoofd) en framennummer waar ik kan zien waar ik op moet lette en hoe dit nummer is opgebouwd.??
                                  of zegge wat die combinaties van het NL nummer (op het balhoofd) en framenummer kunnen zijn????

alvast bedankt:|

sorry maar mij woon je tever uit de buurt (voor het geval je mij mog naaien)

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.