Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

Jeroen :
      de bougie uit de kop draaien en dan tegen het blok aanhouden en een stukje lopen.

Dit vind ik egt grootste onzin wat je erneer kan zetten, ik zie het al voor me dat ik de choke induw ga renne en ook nog de bougie vast hou :S wat een onzin, pak gewoon een boormachine zet daar een 16/17 maat dopsleutel op zet hem op loopt stand en draai met de boormachine de kruk rond, is tog veel makkelijker dan dat rennen en al die onzin :S 😉

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

nou nou kenny, dat is ook weer overdreven dat dit de dikste onzin is ? zo kun je t snelst zien of die vonkt..
        en je brommer omhoog houden, boormachine aanzetten, koppeling eraf halen) vind ik veeeeel omslachtiger..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

KennyVespa
        Bijdrager

Herr FlicK :
          nou nou kenny, dat is ook weer overdreven dat dit de dikste onzin is ? zo kun je t snelst zien of die vonkt..
          en je brommer omhoog houden, boormachine aanzetten, koppeling eraf halen) vind ik veeeeel omslachtiger..

Hoezo brommer omhoog houden, hoezo koppeling eraf halen?, je schroeft je zei kap eraf zet de brommer op loop stand, draait de bougie eruit houd hem tegen de kop, zet de boormachine op de bout wat de koppeling op de kruk vasthoud en geeft gas 😉 is tog niet omslachtig 😛

KennyVespa
          Bijdrager

Klein vraagje he ik moet morgen een uitlaat opsturen, hoe kan ik die bij het postkantoor het beste afleveren,

Helemaal in een tuut getapet of in een doos ofzo?

Baz
            Bijdrager

Het moet helemaal dicht zitten in een doos ofzo kan ook een doos die helemaal dicht getaped is als het maar niet snel scheurt.

KennyVespa
              Bijdrager

ok 😉

Maakt de grote van de doos uit??

Ties
                Bijdrager

zou tog maar even doosje zoeken!?

KennyVespa
                  Bijdrager

ik heb aleen zoon bananen doos mag dat ook?

Baz
                    Bijdrager

zal wel kunnen moet je alleeen helemaal dicht tapen en de grote maakt niks uit het gaat alleen op gewicht.

mman
                      Bijdrager

3 kleine vraagjes:

vraag 1: wanneer ken ik wat harder gaan rijden met me 50dr snel ?

heb nu bijna 80km ingereden en telkens 25km/h dat begint flink saai te worden dus hoor het wel;)

vraagje 2:

heb er een proma circuit onder en klopt het dat die wat moeilijk op toeren komt in het begin of wordt dat beter?

vraag 3:

zal ik beetje goed lopen:

50dr snel
                        uitgeveilde snorcarters
                        13/13carb
                        malossie powerfilter
                        gefreezde krukas
                        proma circuit
                        70poelie.

(tips zijn welkom voor een betere setup;))
                        alvast bedankt martijn.

VespaRick
                        Bijdrager

vraag 1: ik denk dat dat nog wel ffies duurt, zeker zon 220km maar weet ik niet zeker

vraag 2: dat word beter want proma circuit is een redelijk goede optrek uitlaat vind ik, k denk dat hij beter trekt als je cylinder is ingereden

vraag 3: dat zal wel lkkr lopen, top is denk 50/55 schat ik en hij zal ook wel lekker optrekken

hopelijk heb ik je beetje geholpen hiermee 😛 🙂

Jelle89

ipv snorcarter zouk brom pakken..gaat al veel beter..en nog een vraagje voor jou..welke sproeier heb je erin?

proma cc trekt normaal niet zo goed, maar in het middengebied tot top trekt ie wel heeeerlijk door, optrekken is redelijk, kan beter een 80 poeli pakken denk ik, misschien komt ie wel helemaal niet door zijn toeren heen..
                            en constant 25 rijden is ook niet zo heel goed, het beste is om de hele tijd van toeren te varieren
                            en(nog eens en) na 150 – tot 200 km kan je hem eens een paar keer top laten rijden, als je dan niets verkeerds enzo merkt kan je dat vaker doen en daarna kan je weer redelijk normaal gaan rijden..

VespaCiaoPaul
                            Bijdrager

wat is het verschil tussen de 70ccDR en de 70cc DR EVO, de EVO zal wel sneller zijn maar hoeveel scheelt dit, en qua prijzen?

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

de gewone dr is eigenlijk niet meer te koop, die is alleen nog te koop als een 43mm 70cc olympia. trekt leuk maar meer ook niet, dit valt ook bij onderdelen- cilinders te vinden!!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

mman
                                Bijdrager

Jelle89 :
                                  ipv snorcarter zouk brom pakken..gaat al veel beter..en nog een vraagje voor jou..welke sproeier heb je erin?

oke en dan alleen grote carterhelft want heb ciao mix dus weet niet of dit pompje dan ook op kleine carterheflt van brom past en of dat er wel is 🙂

mijn spoeier nu is 41 (te groot te klein?)

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.