Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 december 2005 om 22:18 #131941
ik ken iemand die heeft ciao de voorwiel zit sgeef en los hoe stel je dat in ben zelf ook beniewt naar
6 december 2005 om 22:41 #131942VespaVeendam :
Ik heb even een vraagje hea..Als ik aan het rijden ben op me Vespa dan trilt me hele stuur.. Sommige zeggen dat er dan spanning op staat..
Wat moet ik hieraan doen?
Achterste blokbout zit los….
Die ene losse M6bout rechts naast je koppeling, als je ervoor staat….
Kan bijna niet anders..
En wat bedoelen ze in gódsnaam met spanning??
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!6 december 2005 om 22:42 #131943vespaciao :
ik ken iemand die heeft ciao de voorwiel zit sgeef en los hoe stel je dat in ben zelf ook beniewt naarVoorveringbussen verrot, kennie anders….
Zijn(waren?) revisiesetjes voor te krijgen…
Nylon bussen en stootrubbers vernieuwe, kláár!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!6 december 2005 om 23:26 #131944Voorveringbussen verrot, kennie anders….
Zijn(waren?) revisiesetjes voor te krijgen…
Nylon bussen en stootrubbers vernieuwe, kláár!
Ik heb dat nu ook,maar weet je misschien wat die ongeveer kosten die bussen?
6 december 2005 om 23:45 #131945Een setje met veren,nylon bussen en rubbers kosten iets van 10 euro.
Als je de busjes zo kan krijgen nog minder,de rest kun je gewoon hergebruiken.7 december 2005 om 01:04 #131946weet iemand waar ik deze in het chrome kan krijgen?
zijn er ook de complete hendels in chrome te krijgen?

zou ik deze gewoon in mijn normale hendels kunnen plaatsen?
ik heb het hier alleen over de twee chromen/alu rem greepen, en niet het zwarte gedeelte!
7 december 2005 om 03:38 #131947Ik weet niet of ze duur zijn, anders zou ik het gewoon proberen. Ze lijken er wel op in elk geval!! Misschien heb je mazzel!!
Ik twijfel alleen over het knikje dat er bij de originele niet zit en bij die andere wel…I came, I saw, and I forgot what I was doing...7 december 2005 om 11:01 #131948anders vraag ik het vandaag ff aan de bromboer 🙂
8 december 2005 om 21:43 #131953ik heb een vraag een hele domme mss maar ik ga ze toch stellen wat is een vario iemand een fototje ofzo
wat doet een sproeier eigelijk8 december 2005 om 21:52 #131954ik weet het antwoord 😀
stap 1. http://www.google.nl
stap 2. klik op afbeeldingen http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=
stap 3. Zoek op bijvoorbeeld vespa vario
stap 4. Kijk naar de fotos http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=vespa+varioof kijk gewoon op deze site in de galery.. zijn geloof ik wel een paar die hun vario flashen
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.8 december 2005 om 22:42 #131955quadblast :
ik heb een vraag een hele domme mss maar ik ga ze toch stellen wat is een vario iemand een fototje ofzoHerr Flick is een van de vele mensen met een vario…
Tonni ook…ik weet er verder niets van:D alleen je trekt als een tiet (he flick:|)
ze zijn nogal prijzig, maar je kan goeie deals maken…
11 december 2005 om 20:10 #131956wat zou het kosten om een proma circuit volledig te laten verchromen?
(oke op het alu. deel van de demper na want dat kon niet geloof ik.. toch??)Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.11 december 2005 om 20:15 #131957ik denk dat je zo’n 50-100 euro kwijt bent.. ik vind het eigenlijk onnodig.
je kan hem beter helemaal kaalschuren of staalborstelen en dan opnieuw in olien en de lasnaden terug halen met de gas brander.of helemaal kaal maken en dan polijsten
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 december 2005 om 20:49 #131958Heb je de proma circuit al gebruikt??Zoja,bedrijven verchromen hem niet voor je,want in je uitlaat zit troep en dan is hun hele bad vernaait.
En je uitlaat krijg je nooit meer echt schoon vanbinnen.12 december 2005 om 01:46 #131961heb mn uitlaat nog niet gebruikt dus dat is het probleem niet..
wrom ik het zou doen is puur omdak het mooi vind.. mooie glans, ik weet dat als het gepolijst is het ook mooi glanst en glimt.. maar tis niet hetzelfde :p, en dat het een goede bescherming geeft (en betere demping, (als dat waar is):dozingoff..) is alleen maar mooi meegenomen toch :D..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.