Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Nick_orginelli
    Bijdrager

@ edje

ok zal eens gaan proberen

dan laat ik dadelijk wel weten of ut beter is;)

vraag blijft nog: waarom start ie zo slecht?? ook met dit weer (zonnig en een kleine 20 graden):?

edje
      Bijdrager

@nick
        wat voor een sproeier heb je erin ?

Nick_orginelli
        Bijdrager

@ edje

sproeier 48

hij liep in een keer!!
          ( straks/of morge nog eens kijken als hij weer koud is) hoe hij ut er dan vanaf brengt.:con

en trok vrijwel direct door (hoefde geen kwartier warm te draaien):)

edje Bedankt!!:thumb

Jacky
          Bijdrager

heej mensen , vraagje,,, Ik heb nu andere uitlaat op de ciao gelegd( van krul na cc) Nu heb ik de zelfde sproeier behouden en kleur vd bougie blijft perfect. Nu heb ik een 80 poulie erop gelegd en kleur is nogsteeds perfect. Hij loopt wel met die dingen een kilometer of 5 harder nu misschien wel meer. Is het dan echt niet nodig een grotere sproeier te nemen? Namelijk geen zin in nog een vastloper of iets dergelijks BVD

Jelle89

als je kleur goed is kan je BIJNA niets gebeuren, en als dat de echte originele cilinder is krijg je niet zo snel een warm of vastloper..;)..

Kay
              Bijdrager

Idd als de bougiekleur goed is dan kan er bijna iets gebeuren,en nette snelheid btw voor 50cc en alleen proma en 80 poulie,trekt het nog een beetje?

Fredzzz
                Topic starter

iemand die ik ken heeft een luhao uitlaat gekregen bij een citta…
                  geen flauw idee welke uitlaat dis is..

heeft iemand van jullie nog meer informatie hier over?
                  hij maakt tantu veel herrie…

Jacky
                  Bijdrager

Kay :
                    Idd als de bougiekleur goed is dan kan er bijna iets gebeuren,en nette snelheid btw voor 50cc en alleen proma en 80 poulie,trekt het nog een beetje?

trekken is eigelijk niet veel minder dan met de krul en 90 uitlaat zelf merk ik haast geen verschil.HArd trekt het natuurlijk niet!Denk dat de snelheid komt door t goed inrijden:) ook weer dankzij jullie tips!! Flick zij doe voor de zekerheid en 60 kan nooit kwaad en dat doe ik dan ook!

Jacky
                    Bijdrager

nog een kleine vraag:$ K heb nu bij me 80 poulie een snaar gehaald en met de snaar vd 95 liept tie harder? K leg de andere welweer erop maar WTF? snap k egnieT:P

R.oel !

Jacky :
                        nog een kleine vraag:$ K heb nu bij me 80 poulie een snaar gehaald en met de snaar vd 95 liept tie harder? K leg de andere welweer erop maar WTF? snap k egnieT:P

dit kan toch niet.. als je je blok niet heel ver na voren hebt gezet zou die snaar veels te groot moeten zijn… dus dan kom je niet eens vooruit :lol kan ook miss zijn dat ie té strak staat met die 80 poelie / snaar. dat zal ook beetje schelen denk ik kwa snelheid..

Jacky
                        Bijdrager

dat kan het zijn want ik hem hem heel strak gespannen en daarna idd niet meer gevoeld. MEt de 95 snaar stond de snaar behoorlijk slap maar het blok stond helemaal naar voren. tot hoever moet je die snaar nou bij elkaar moeten kunnen knijpen?

KennyVespa
                          Bijdrager

Ik hat me nieuwe carb gehaalt een 13/13, en ik kijk zo op de bovenkant staat er 13/13 op ik kijk op de oude (de vorige eigenaar zij dat het een 13/13 was:boos ) dus zag dat die letters waren weggeslepen en kon nog net 1 letter lezen zag ik een 2 :S aan het einde, wat kan dat voor een carb geweest zijn?? :S en ik reed daar met een sproeier maat 70 in wat moet ik dan voor dei 13/13 pakken daar zit standaard 66 in of moet ik gewoon weer die 70 erin pleuren?? 🙂

Jelle89

12/10
                              maar kijk maar eerst eens of die dan niet uitgeboord is..anders moet je gewoon 70 erin doen en stukkie rijden en bougiekleurtje ff nakijke

KennyVespa
                              Bijdrager

was uitgeboord jah

Jacky
                                Bijdrager

meet em op zou ik zeggen..

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.